"Belum apa-apa sudah panggil papa & mama"



ps: click to enlarge

Nota Jemari: ermm budak-budak zaman skerang... alahaaiiiii..!!
Share:

2 comments:

  1. ekekeke.... mengalah kan sudu dr kuah budak2 zamang skrang kang. x macang kita dulq2 nak jumpa main sorok2 nak balik ikut time sharp.

    sama gak ngan kat umah..harus tgk selalu walau pun tidak terlalu mengongkong. kang kalau kongkong lain lak jadinya. Harus pandai jaga diri dan nama org tua itu yg penting.

    ReplyDelete
  2. kan kak ;-)

    sama la saya dulu pun curik2 nk gi deting.. ee ngeri!! pastu masa saya dulu, segala surat menyurat segala panggilan tipon sumer di catu dulu.. ada sekatan, Klu lepas pemeriksaan ISA br le dapat bc surat n jawab tipon tu..

    Nak deting? alahaaiii apatah lagi, kem salam je laaa...

    Nak cakap lap2 u .. u lap me, i lap u.. huh melopong je arrr

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.