Followers

Thursday, February 18, 2010

Tengkiu, BOSS!!

Selamat Tahun Baru Cina..
Lai la lai la

Hoyeeee aghi ni dapat angpau maaa.....!!
Tocheeee BOSS!!

Nota Jemari: Hepi besday, 'MAK'!!

4 comments:

Sis-Lin said...

hepi belated day bt arwah mak ko..
aku sedekahkan al-fatihah semuga rohnya di cucuri rahmat ye..

hrni besday mak aku plk..kebetulan selang sehr yek..hrni aku ke uma mak bwk srg 1 kek..mak aku nk kek 4tgkat,nsb adik2 aku ada 4 kan..so dpt le kek 4tgkat..he he he

btw..skrg org 'tu' dlm keadaan mujuk memujuk ni..*bodek le tu*

AKO said...

Tengkiu Lin,

Tu la lin, sejak MAK takde ni, rasa x best plak tiap kali besday dia datang. Klu slalu tu, dia la yg excited ajak kami berkumpul n banjer makan anak banak.. huhu rindu sungguh ako kat saat2 mcm tu..

Pape pun, hepi besday buat mak ko ye...!!

*org tu tgh pujuk ye, terima je la hehe*

ch@ said...

nak ang-pau jugak, dah kembung perut mkn limau je :D

AKO said...

pstt gi soh cik auni minta kat jiran sebelah ghumah :p