Followers

Monday, March 1, 2010

Ke mana dikau menghilang?

JUN oo JUN,
alaaaa asal MSJBOX hilang ni?
Tak best nya..
Hilang sudah keminatan ako berblogging...
muahahaha...

JUN oo JUN,
cepat la kasi dia datang balik..
owang dah rindu ni!!

JUN oo JUN,
isskkkk tak pernah tau dia hilang lama sangat..
Klu lama pun ko akan alert kami sumer.
Ni tetiba jer dia hilang..
Tidaaakkkk, ako dah kemaruk ni!!

JUN oo JUN,
peeliisssssss cari dia balik eh!!

Nota Jemari: ako yang gersang kerna dia hilang... ;-D

6 comments:

Jocko said...

GERSANG ???

larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

AKO said...

wakkakakaa :-D

Mat Gebu said...

laaa, kat sini pun msj box ilang, ingatkan kat rumah linn jeee...ramai lah "dato2" kecewa tak dpt ngusik koo retnaaa....bawak bersabar yeaa..uikk gersang?,...tak hujan ke sana?..ahaks!

AKO said...

wkakakakaka mat, ujan mat lebat lagi mana x gersang wkakka... sengal la ko mat :-D

mmg msjbox tahap kritikal ni mat ;-)

ch@ said...

sama la, kat rumah kite pun, dia menghilang...broJun sdg berusaha keras, dia dah inform kat fb la kakRet

AKO said...

Tahu... saja je.. kang takde plak entry nak hapdet :p