,

LIVE Farmville

Penat jalan kat atas jom kita lepak kat tasik plak. Wei kowang sape kata kat dalam FB je ada farmville. Kat sini pun ada jugak tau. LIVE lagi ako jumpa swan putih dan hitam itu.

Ako sebenarnya takot nak dekat2 ngan angsa itu. Sebab takut kang kena 'sudu'. Isskkk jadi sipi2 je la gambar swan dan ako bersatu ek.

Cantekkan kaler putih. Besar giler swan nih.

Bukan swan putih je tau, swan hodoh kaler hitam pun ada.

Geli lak tengok bila dia dok panjang2kan leher. Memang huduh kan. huhu...

Nota Jemari: Ok ako dah dapat bela swan hidup lagi.. Boleh kira poin x dalam FB?
Share:

4 comments:

  1. hehehhe...takut dengan angsa...nanti dia kejar!!! habis tanah lari...kat mana ni?

    ReplyDelete
  2. kak,
    dulu kat kg dah pernah kena kejar ngan angsa. serikkkkkk!!

    TU masih dekat bukit tinggi kak ;-)

    ReplyDelete
  3. awak dah naik bukit tu ya rupanya hehehe

    ReplyDelete
  4. dah kak hehehe... sesuai arr utk hanimoon jer... :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.