Followers

Thursday, March 18, 2010

LIVE Farmville

Penat jalan kat atas jom kita lepak kat tasik plak. Wei kowang sape kata kat dalam FB je ada farmville. Kat sini pun ada jugak tau. LIVE lagi ako jumpa swan putih dan hitam itu.

Ako sebenarnya takot nak dekat2 ngan angsa itu. Sebab takut kang kena 'sudu'. Isskkk jadi sipi2 je la gambar swan dan ako bersatu ek.

Cantekkan kaler putih. Besar giler swan nih.

Bukan swan putih je tau, swan hodoh kaler hitam pun ada.

Geli lak tengok bila dia dok panjang2kan leher. Memang huduh kan. huhu...

Nota Jemari: Ok ako dah dapat bela swan hidup lagi.. Boleh kira poin x dalam FB?

4 comments:

sonata anak kancil said...

hehehhe...takut dengan angsa...nanti dia kejar!!! habis tanah lari...kat mana ni?

AKO said...

kak,
dulu kat kg dah pernah kena kejar ngan angsa. serikkkkkk!!

TU masih dekat bukit tinggi kak ;-)

CT Delima said...

awak dah naik bukit tu ya rupanya hehehe

AKO said...

dah kak hehehe... sesuai arr utk hanimoon jer... :p