Followers

Wednesday, April 7, 2010

Lelaki bujang vs lelaki berkahwin?!

Camne kita nak tahu bahawa laki tu bujang lagi atau dah kawen???
Apa pendapat atau pandangan kowang??

Nota Jemari: saja bagi soklan ala-ala SPM kat kowang.

12 comments:

Sis-Lin said...

ko tau x...
soklan ko ni sama soklan aku ms dulu2 sebelum kawin..tp yg kelakonya...
kwn aku jwb cmni tau...

lelaki bujang 'anu' merah..
lelaki dh kawin 'anu' hitam...
masaalahnya..lum kawin cmne nk tgk 'anu' tu...

giler kawan aku tuh...

ko mengingatkan aku pd kawan aku tuh..benggongg ar ko..hahahahha

AKO said...

wakakakaka
weii jap jap kasi ako gelak guling2 dulu, bole?!

muahhahahahahaa... adeh dehh saket pewot ako dok gelak guling2 nih...

wkakaakkakakaka
ko agak2 ada x laki2 bujang atau laki2 dah kawen nak tolong jawabkan ek? :-d

kah3.... gelak x henti2 nih...

Sis-Lin said...

aku dulu sampai terkencing weii masa kawan aku tu jawab...
ada ke ptut,x kan time kenal sruh bkk seluaq..hahahahaha

arghhh mengongg le aku masa tuh...hahahahaha

AKO said...

wkakaaka adehh ako bkn nk terkencing dah ni.. nak terbeghak2 dah ghase nya wkakakka mmg sengal arr kwn ko tu.. ;-D

green said...

lelaki dah kawen..cool bergaye sket..
agaknyee laa

Kasawari said...

cuba ko tengok tumit dia.. kalao ada merah2.. masih bujang la.. kalo dah gelap gelap tu.. dah kawin.. ha ha ha

AKO said...

green,
erkk camtu ek.. hhhee bahaya nih..
means lelaki bujang ni cam selekeh sket ker hehe

Kasawari said...

setuju pendapat green tu..

lelaki bujang serabai semacam jer.. ha ha

AKO said...

kasawari,
muhahahaha erkk yg tu bkn tuk pompuan ker? Laki pun sama ker? klu tumit pecah2 camno lak :p

AKO said...

Lelaki bujang serabai eh?? huhu.... kena peratikan nih... kat opis ghamai lak laki2 dah kawen.. muhahaah kat aner ek nak tengok.. ?? kena dok tepi jalan ke ek peratikan owang wkakaka

ch@ said...

hahaha...kekadang lelaki bujang ni kalo mengorat melebih-lebih, ayat lebih manis dari gula. lelaki dah kawen ni, stret je ayatnya, tak kuasa dah nak bermadah-madah. ye ke? pada kita macam tu lah...ngehehe!

AKO said...

ooo camtu ek..
ok ok satu panduan tuk kita heheh tq ;p