,

Korea Trip: Amethyst

Perlu ke kami pegi sini ek??? alahaaiiii.......



Tak moh citer panjang-panjang.... Pas gi 'cantekkan' muka, di bawa nya pula kami ke kedai tuk 'cantekkan' badan pulak. Ye ye kami melawat-lawat tempat membuat permata. Yang uniknya tu kaler batu kaler PEPEL!! Cantek sangat tapi ermm nak beli, takde la kan. Klu ko kaya bole la, tapi ye ako sedar mana sesuai n mampu nak pakai batu2 macam tu... 

Ada ke yang membeli ek??
Hehehhe takde pun... cukup la kami hanya dok bersembang je kat luar kedai.. iskk tak yah gi sini pun takpe kan.. cam buang masa lak.. alahaaaiii ruginya masa2 terbuang mcm tu jer..

Nota Jemari: cukup la soping masa kat HK aritu.. gurlpp!!
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.