Followers

Saturday, May 1, 2010

Korea Trip: Amethyst

Perlu ke kami pegi sini ek??? alahaaiiii.......



Tak moh citer panjang-panjang.... Pas gi 'cantekkan' muka, di bawa nya pula kami ke kedai tuk 'cantekkan' badan pulak. Ye ye kami melawat-lawat tempat membuat permata. Yang uniknya tu kaler batu kaler PEPEL!! Cantek sangat tapi ermm nak beli, takde la kan. Klu ko kaya bole la, tapi ye ako sedar mana sesuai n mampu nak pakai batu2 macam tu... 

Ada ke yang membeli ek??
Hehehhe takde pun... cukup la kami hanya dok bersembang je kat luar kedai.. iskk tak yah gi sini pun takpe kan.. cam buang masa lak.. alahaaaiii ruginya masa2 terbuang mcm tu jer..

Nota Jemari: cukup la soping masa kat HK aritu.. gurlpp!!

No comments: