Followers

Tuesday, June 22, 2010

Bayaran BONUS dari INSURAN?!

Kowang ada insuran?
Insuran apa? Nyawa? Penyakit? Hospital?
Ermm... ako ni tiap kali aply kredit kad atau mana-mana kad, ada je orang insuran akan call n soh amek insuran derang. Sampai beriyer-iyer penerangan nya tu. Ako ni silap haribulan bukan ingat pun insuran apa yang ako dah amek. Tahu-tahu ajer dah ada potongan kat kredit kad ako. Seb baek la potongan nya idok le banyak, ada yang hanya rm22, rm45 bergantung arr pada polisi insuran yang ako aply aritu.

Sedar tak sedar ghasenya dah 3 tahun la kot insuran nan satu ni ako amek.
Tetiba dapat surat dari MSIG insuran. Ermm tak terpikir akan dapat 'durian runtuh'.
Buka je surat, wah syiok nyaaaa, murah rezeki besday ako le gamaknya ni kan.
Dapat BONUS sempena ulangtahun 3 kali polisi ako bersama mereka.
Yeehaaaa ako suker!!!! 

Tapi kan siyes ako tak tahu plak before ni mana-mana insuran ada bagi bonus kat pemegang-pemegang polisi derang kan?!! Ke ako yang tak tahu ek? Pape pun memang nak terima kasih la kat MSIG atas bonus yang kira meriah gitu buat ako.

Nampak gaya ako kena sentiasa bersama mu lagi 3 tahun arr.. muahahaha

Nota Jemari: Agak-agak insuran yang lain ada bonus tak ek? *bonus kena bayar hutang daa*

4 comments:

nizamsani said...

four thousand?
wow..

AKO @ retna said...

ishh idok le sampai ribu riban ehehe ;)

Anonymous said...

f0ur hundred th0usand?
w0w!
peh..

AKO @ retna said...

erkk gurppp klu la dapat, alhamdulilahhh....

aminnnn