Followers

Friday, June 4, 2010

Dari MASJID membawa ke RUMAH

Seminggu je lagi hari nikahnya..
Wah debaran semakin dirasai.

Persiapan?
Ermm so far ok la. Ada gak perkembangan.

Baru tahu siang tadi...
Nikahnya nanti di Batu Pahat, Johor.
Rancangan asal mahu bernikah di masjid sahaja.
Senang keje kan.
Tapi dapat panggilan dari pihak johor, atas arahan dan perintah baginda Sultan Johor, tak boleh bernikah di masjid sekarang ni. Oooo tak tahu apa sebabnya.

So kepada kowang-kowang yang berniat bernikah di negeri Johor dan berniat dibuat di masjid, lupa kan lah. Bersiap-sedia saja la majlis nikah dibuat di rumah sahaja.

Adakah ini peraturan baru yang baharu sahaja diperkuatkuasakan??? Mungkin lah kan..

,u>Nota Jemari: Kawen orang johor ni banyak sangat 'TOL'... apa jadahnya ek???

4 comments:

ch@ said...

tanda org Johor bermutu tinggi, ssh nak dpt. haha!

AKO @ retna said...

hahhahahah :p

CT Delima said...

Betul tu cha, orang JOHOR bukan sembarangan. kuat daulatnya tau...ekekeke

kalau bab2 TOL tu. haaa...itulah yang seronoknya kita akan ingat sampai bila2. time k.ct dulu CM kena halang dengan senduk kayu panjang yang orang buat kacau nasi tu..hahaha.

pastu kat pelamin kena sedia duit siling 50sen atau seringgit lebih sikit. sebab depan pelamin banyak yang menunggu nak duit...hehehe. Seronoknyaaaaa!!

AKO @ retna said...

adusssss,,, byknya TOL eek.. pokai la perantin lepas pegang tangan tok kadi :-D