,

Dari MASJID membawa ke RUMAH

Seminggu je lagi hari nikahnya..
Wah debaran semakin dirasai.

Persiapan?
Ermm so far ok la. Ada gak perkembangan.

Baru tahu siang tadi...
Nikahnya nanti di Batu Pahat, Johor.
Rancangan asal mahu bernikah di masjid sahaja.
Senang keje kan.
Tapi dapat panggilan dari pihak johor, atas arahan dan perintah baginda Sultan Johor, tak boleh bernikah di masjid sekarang ni. Oooo tak tahu apa sebabnya.

So kepada kowang-kowang yang berniat bernikah di negeri Johor dan berniat dibuat di masjid, lupa kan lah. Bersiap-sedia saja la majlis nikah dibuat di rumah sahaja.

Adakah ini peraturan baru yang baharu sahaja diperkuatkuasakan??? Mungkin lah kan..

,u>Nota Jemari: Kawen orang johor ni banyak sangat 'TOL'... apa jadahnya ek???
Share:

4 comments:

  1. tanda org Johor bermutu tinggi, ssh nak dpt. haha!

    ReplyDelete
  2. Betul tu cha, orang JOHOR bukan sembarangan. kuat daulatnya tau...ekekeke

    kalau bab2 TOL tu. haaa...itulah yang seronoknya kita akan ingat sampai bila2. time k.ct dulu CM kena halang dengan senduk kayu panjang yang orang buat kacau nasi tu..hahaha.

    pastu kat pelamin kena sedia duit siling 50sen atau seringgit lebih sikit. sebab depan pelamin banyak yang menunggu nak duit...hehehe. Seronoknyaaaaa!!

    ReplyDelete
  3. adusssss,,, byknya TOL eek.. pokai la perantin lepas pegang tangan tok kadi :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.