,

Happy Burfday to ME

Panggilan dari mereka lebih kurang pukul 12:30 tghari semalam.
Waktu itu ako berada di Giant.
Hajat mereka mahu menyinggah ke umah dan terpaksa la ako menyoping ala kadar sahaja.
Setengah jam kemudian ako tiba di umah dan mereka juga ngam2 berada di depan umah ako.
Kedatangan mereka ako sambut dengan ala kadar sahaja heheh.
Maaf la untuk kowang ye sbb takde apa sgt pun dapat dijamu.

Ku sangka kan mereka datang dengan tujuan mahu menolong.
Walau ada la jgk derang tolong sket tapi niat asal mereka ako pasti ada sesuatu yang lain.

Dan taadaaaaa.... tak semena2 derang bawa sebiji kek untuk ako.
HUwaaaaaaaaaaaaaaaaa in advance, OK!!!
Sudah la beforenya tu x pasal2 dapat ucapan besday awal giler dari adik ako. Ciss ghopenya dia leh terlupa tarikh besday ako... Memang kijam sungguh!!

OK berbalik kisah kek besday dari mereka.
Sangat terharu, teruja dan speechlessssssssssssssssss.
Pape pun terima kasih sangat-sangat buat MAMA putras, Kak een, kak sahrah dan juga Sri atas 'kejutan' pertama itu. Sedap weii kek kowang bagi tu!!

Dan akhir kata dari besday gal,

"tahun depan kena tambah batang lilin lagi ek??? gurlpp"

Nota Jemari: psstt so nak kena letak dah ek umur 32 tuh?? hahha bkn 30++ lagi la kan?! *wink*
Share:

4 comments:

  1. ye..tambah jgn tak tambah..tp kalo tak tambah pun tak per..still 30++ gak..hehehe

    ReplyDelete
  2. aiii...moh kek tu sket, sedapnyaaa.

    ReplyDelete
  3. ehehehe ada ada meh ar amek kat sini :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.