Followers

Tuesday, June 1, 2010

"Ouch... panasnya ..tapi sedap!!"

Lapar tak?
Time-time ujan ni kalau dapat pekena teh tarek mamak panaas-panas pulak tu, perghhh nikmatnya.
Tapi kat sini mana pulak nak cari teh tarik mamak kan?!
Slalunya la klu ujan-ujan ni musti lapar kan.
Ha dapat makan megi panas2, sodap gak nih.

Pestme ekceli try makan megi goreng brand 'MAGGI'. Slalu ako makan yang indo-mi punya.
Boleh tahan sedap juga la megi goreng ni.
Pedas! Super pooowerrrrrr!!

Mai la jemput makan ye kengkawan.

Dan menjawab kepada teka-teka semalam, sebenarnya makanan itu adalah 'bawang goreng'. Ianya terdapat dalam mangkuk megi goreng MAGGI.

Sekian.

Nota Jemari: baca bismillah ye sebelum makan..

9 comments:

Fifi Rahmat said...

wow, macam sedap jeee mee goreng tu

Twiggy said...

maggi kari...nyaammm

AKO @ retna said...

fifi,
memang sedap ;-)

twiggy,
myummuyyyy!!

yylagenda said...

mei?tanak ahh,brg israel...

AKO @ retna said...

janji poghut den konyang... burlpp alhamdulilah :)

ch@ said...

macam pelik je btk bwg goreng tu :) ugh! lapo²

AKO @ retna said...

ch@,
ahahha tahu takpe, sbb cam pelik tu yg kita soh awak teka..

klu tak pelik konpom awak leh jawab punya :p

ch@ said...

hahaha kalo tak pelik, xde la kakRet letak kat blog. ye tak? adeiii!

AKO @ retna said...

hahaaha tau xpe :p