, ,

"Ouch... panasnya ..tapi sedap!!"

Lapar tak?
Time-time ujan ni kalau dapat pekena teh tarek mamak panaas-panas pulak tu, perghhh nikmatnya.
Tapi kat sini mana pulak nak cari teh tarik mamak kan?!
Slalunya la klu ujan-ujan ni musti lapar kan.
Ha dapat makan megi panas2, sodap gak nih.

Pestme ekceli try makan megi goreng brand 'MAGGI'. Slalu ako makan yang indo-mi punya.
Boleh tahan sedap juga la megi goreng ni.
Pedas! Super pooowerrrrrr!!

Mai la jemput makan ye kengkawan.

Dan menjawab kepada teka-teka semalam, sebenarnya makanan itu adalah 'bawang goreng'. Ianya terdapat dalam mangkuk megi goreng MAGGI.

Sekian.

Nota Jemari: baca bismillah ye sebelum makan..
Share:

9 comments:

  1. wow, macam sedap jeee mee goreng tu

    ReplyDelete
  2. fifi,
    memang sedap ;-)

    twiggy,
    myummuyyyy!!

    ReplyDelete
  3. janji poghut den konyang... burlpp alhamdulilah :)

    ReplyDelete
  4. macam pelik je btk bwg goreng tu :) ugh! lapo²

    ReplyDelete
  5. ch@,
    ahahha tahu takpe, sbb cam pelik tu yg kita soh awak teka..

    klu tak pelik konpom awak leh jawab punya :p

    ReplyDelete
  6. hahaha kalo tak pelik, xde la kakRet letak kat blog. ye tak? adeiii!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.