"Ouch... panasnya ..tapi sedap!!"

Lapar tak?
Time-time ujan ni kalau dapat pekena teh tarek mamak panaas-panas pulak tu, perghhh nikmatnya.
Tapi kat sini mana pulak nak cari teh tarik mamak kan?!
Slalunya la klu ujan-ujan ni musti lapar kan.
Ha dapat makan megi panas2, sodap gak nih.

Pestme ekceli try makan megi goreng brand 'MAGGI'. Slalu ako makan yang indo-mi punya.
Boleh tahan sedap juga la megi goreng ni.
Pedas! Super pooowerrrrrr!!

Mai la jemput makan ye kengkawan.

Dan menjawab kepada teka-teka semalam, sebenarnya makanan itu adalah 'bawang goreng'. Ianya terdapat dalam mangkuk megi goreng MAGGI.

Sekian.

Nota Jemari: baca bismillah ye sebelum makan..

9 comments:

  1. wow, macam sedap jeee mee goreng tu

    ReplyDelete
  2. fifi,
    memang sedap ;-)

    twiggy,
    myummuyyyy!!

    ReplyDelete
  3. janji poghut den konyang... burlpp alhamdulilah :)

    ReplyDelete
  4. macam pelik je btk bwg goreng tu :) ugh! lapo²

    ReplyDelete
  5. ch@,
    ahahha tahu takpe, sbb cam pelik tu yg kita soh awak teka..

    klu tak pelik konpom awak leh jawab punya :p

    ReplyDelete
  6. hahaha kalo tak pelik, xde la kakRet letak kat blog. ye tak? adeiii!

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com