Followers

Thursday, June 10, 2010

Doa dan Harapan

Takde masa dah sekarang ni..
Agak kebizian sket..
Macam-macam kena setelkan ..
Masa dah terlalu suntuk..

Hotak pun dah tahu nak hapdet apa...
Soploh hari je lagi..
Adusss....

Esok ako dah start cuti..
Harap perjalanan ker Batu Pahat tiada aral melintang.
Begitu juga majlis pada hari sabtu nanti.
Moga-moga segalanya akan berjalan lancar seperti yang dirancang.

Jemputan sudah diedar.
Jemputan sudah disampaikan.
Maaf bukan sumer dapat dijemput.
Majlis sekadar kecil-kecilan sahaja.
Harap tidak ada yang berkecil hati.
Ni pun ako dah risau takut ada yang x mencukupi.
Ghase macam jemputan melebihi daripada apa yang akan dihidangkan.
Doa-doa agar tiada yang buruk berlaku.

Dag dig dug...
Debaran semakin dekat dirasai.

Nota Jemari: Doa yang terbaik buat semua. AMINN

6 comments:

MichahAyiesNMiera said...

Doa dan harapan kak enn agar semuanya berjalan lancar. Amin.

AKO @ retna said...

Harapan macam tu la...
Moga-moga sumer nya lancar je kan..
Tengkiu.. AMIN

h0ney said...

akak nak kawen ker??

AKO @ retna said...

tak la dik, akak nak sambut 'umur baru' jer nanti hehehe

Kie-yu said...

selamat menyambut umur baru sis ;)

AKO @ retna said...

tq ;)