, ,

Hitam itu sedap!!

Lelong!
Lelong!

Uishh sana sini dah banyak owang mula menjual untuk persiapan raya. Dan ramai juga yang dah sibuk membeli itu dan ini. Ako pun ikut juga derang membeli tapi kami menyoping bukan untuk raya cuma mencari sesuatu yang bersesuaian untuk dipakai pada malam dinner sabtu nanti. Sudah mendapat apa yang dihajati maka mengisi pewot la kami sumer di Restoran Berisi, medan mara.

Ekceli bukan nak citer pasal persiapan dinner, cuma nak berkongsi keenakan bihun soto di restoran tersebut. Nyumm memang sangat menyelerakan anak tekak ako. Cukup membuat ako ghase nak tambah lagi..0ppsss no no hahaha nak mampos makan bebanyak skrg nih.

Btw, hitam itu sedap!! Lagi banyak ko letak cili kicap, lagi power dan enak rasa soto itu. Sungguh menambahkan kepedasan dan kesengsaraa bagi mereka yang tak tahan. Ako suka pedas! Lagi pedas lagi kaww!! Lagi hitam lagi umpphhhh!! Slurrrppp....

Deretan kuih-muih raya sudah sedia untuk dijual.
Ooo sungguh ako terasa makin dekat plak nak ghaye!
Erkkk.. p0ser pun terkial-kial nak ganti, ada hati nak raya. Ceh!!

Ha.. kowang plak macam mana? Dah tempah ke kuih raya?

Nota Jemari
: Eh baru pasan, baju raya ako dah siap ghope nyer!! Laa....
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.