,

Catatan Ramadhan: Hari Kesepuluh

Tak bangun sahur lagi!
OK kali ni memang liat yang amat.
Nape ye seminggu ni cam malas nya nak bangun???
Tapi nasib baik la siang harinya tak rasa lapar dan penat.
Alhamdulilah.

Hari ni cam CARGAS sket.
Hari ni Jumaat so macam biasa ada bazaar puspanita la kat sini.
Lunch ke jalan TAR.

Petang lambat sket balik.
Setelkan pape yang patut dulu.
Balik jam 6.. ermm macam rileks sket bila naik LRT tadi. Tak yah berebut-rebut macam balik jam 5. Crowded yang amat. Sumer org pakat balik jam 5. Aiyoooo.....
Jalan raya masih sesak juga tapi alhamdulilah laluan pulang ke umah masih terkawal.. Dan klu dari LRT stesen ke umah walau dalam sesak masih hanya memerlukan 15 minit sahaja untuk berada di dalam kereta. Alhamdulilah, sangat-sangat lega!!

Bersyukur kawasan penempatan saya tidak begitu jauh walau terpaksa juga meredah kesesakan jalan raya yang takkan henti-henti. Hidup di kuala lumpur memerlukan mental dan rohani yang kuat!! hahaha..

Nota Jemari: Terbayang klu terpaksa tinggal luar dari KL
Share:

3 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.