Tuesday, October 12, 2010

AirAsia's Mind Blowing Fare


Rasa-rasa nya ramai yang dah tahu pasal sesuatu yang akan berlaku kat Air asia nanti kan?!
Pada yang masih tak tahu, air asia akan menawarkan harga tiket yang menarik mulai esok pagi.
Jadi pada kowang yang dah ada plan dan menanti kan saat-saat macam ni, jangan lepaskan peluang keemasan ni k.

 Bermula kan 12:00 tengah malam ni (13 Oktober 2010) hingga la 17 Oktober 2010.
So siap sedia malam ni dok depan lappy k..

Siapa tahu kowang antara yang bertuah akan mendapat harga runtuh?!
Gud luck!

p/s: konpom trafic jam website air asia malam ni...

Nota Jemari: takde rezeki lagi...

3 comments:

  1. huhuhu xde rezki nk bercoti dgn ko thn nie..
    lps je kenduri amat sunat tue, aku ada byk keje dn akan bekerja..mgkin aku akan jd wanita berkerjaya kot thn depan..heheheh syhhhhh

    ReplyDelete
  2. habisla, traffic tenet bakal jammed :D happy holiday kakRet.

    ReplyDelete
  3. Lin,
    takpe maybe lain kali leh holiday sesama k... Wah wah bakal jadi wanita berkarier ek lepas ni ek... bagusss

    ch@,
    harus dan konpom!
    nak holiday mana ek :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.