,

Nama baru saya

Mula-mula 'aunty nana'..

Pastu 'chik Na'.

Sekarang ni terus jadi 'NINA'...

erkk.... NINA pun NINA laa, abin oiii!!
Janji ko kenal mak sedara ko yang sowang ni.
Hahaha... 

Nina nina nina..
neno neno neno..

erkk.. ?!

Layaan je arr..

Nota Jemari: sok si BABY panggil pe plak ek ;-)
Share:

5 comments:

  1. hehehehe.
    sedap la jugak bunyinye..
    dari aku?
    pat0t panggel mak l0ng kan? masa baru pndai ckp.. yaya panggil aku 'ong', da bes0r sket 'long'..
    tak tahan bila bila dia suruh dukung, jd ler bunyinye 'long. kong!' hahaha
    skang ni, da bes0r, ngengada lebih..
    panggil aku 'yong' x pun 'awak'..
    hehe.

    akuFARA?

    ReplyDelete
  2. Retna....jgn nanti dia nyanyi..
    "nano nano nano nano nano nano....manis..masam masin..nano nano...nano..nano nanooooooo" * sila nyanyi cam lagu gula-gula Nano-Nano ye*

    ReplyDelete
  3. Cik fara,
    tergelak beso ako bila sebut "long...kongg...!!"

    muahahahaha... klakaar la si yaya tuh :p

    ila,
    erkkk nano nano??? :o
    tidakkkkkkkkk!!

    ReplyDelete
  4. muda skit kak ret..hehehe...mcm sebaya ngan abin je!

    ReplyDelete
  5. bonda,
    erkk muda ek?!

    hahahhaa.... ok gak kan :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.