Oh Lola! Marc Jacobs

Ingat entry wangi ni lagi tak?
Sekarang ni bertambah lagi arr koleksi wangi ako.

Perfume keluaran 2011 baru dari Marc Jacobs.
Cop!!
Jangan tanya ako Marc Jacobs tu brand apa.
Erkk siyes, ni adalah pestime ako mendengo nya.
Ye ye, ako bukan mahir sangat pasal perfume-perfume ni.

Wangi!
Lembut je.

Oh Lola ako berwarna PINK.
Yang gambar kaler PEPEL ni, saja ako nak soh kakak LIN ni membelinya ;p

Awak o awak,
jom wangi sesame.

Nota Jemari: tengkiu sekali lagi
Share:

13 comments:

  1. eeeeeeee saje je tau!!!! eh psttt berapa hengget haaa?????

    ReplyDelete
  2. ;p ala jgn arr marah :p ako terima je x tau rege... sok2 ako surveykan rege dia ye :p

    ReplyDelete
  3. alaaaaaa aku pun nak juga terima seadanya..huwaaaa
    eh 19.11 dh dekat laaaaa hahahaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. hahahahahah amboiii demand hadiah nampak ;p

    ReplyDelete
  5. minyak wangi aku byk lagi dlm plastik tak bukak...tah bila nak menyembur pun tatau..mcm sebulan picit sekali jek..haha

    ReplyDelete
  6. fatt,
    wah jimat la ko hehee....
    xpe... xde la ko pening2 nk beli br slalu kan..

    ReplyDelete
  7. ret...marc jacob nie ada hbag gak tau...rege ribu2 ko

    ReplyDelete
  8. ana,
    erkk tak mampu la ye nk beli henbeg beribu riban... hehe

    ReplyDelete
  9. hamboii perfume baru. aku xpandai pakai perfume. bukan ape, mcm xlekat aje kt badan. patu bila ingat sembur.. bila tak ingat tgk2 dh 3thn perfume yg sama ape kes hahahhaa

    ReplyDelete
  10. ELy,
    hehee...
    ako suka pakai perfume tapi kena pilih gak.. tak sumer bau idung ako leh terima, silap bau leh sesak kepala hotak ako :p

    ReplyDelete
  11. uuuiiihh.. ni mau jauh 5 meter dah tau Retna datang hik..
    gurau Retna eikk ;)
    kan best wangi wangi heheh..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.