Followers

Monday, September 26, 2011

Oh Lola! Marc Jacobs

Ingat entry wangi ni lagi tak?
Sekarang ni bertambah lagi arr koleksi wangi ako.

Perfume keluaran 2011 baru dari Marc Jacobs.
Cop!!
Jangan tanya ako Marc Jacobs tu brand apa.
Erkk siyes, ni adalah pestime ako mendengo nya.
Ye ye, ako bukan mahir sangat pasal perfume-perfume ni.

Wangi!
Lembut je.

Oh Lola ako berwarna PINK.
Yang gambar kaler PEPEL ni, saja ako nak soh kakak LIN ni membelinya ;p

Awak o awak,
jom wangi sesame.

Nota Jemari: tengkiu sekali lagi

13 comments:

Sis-Lin said...

eeeeeeee saje je tau!!!! eh psttt berapa hengget haaa?????

AKO @ retna said...

erkkk psstt nnt ako bg tau haaa :p

Sis-Lin said...

hurmmmmmmmmmmmm.......

AKO @ retna said...

;p ala jgn arr marah :p ako terima je x tau rege... sok2 ako surveykan rege dia ye :p

Sis-Lin said...

alaaaaaa aku pun nak juga terima seadanya..huwaaaa
eh 19.11 dh dekat laaaaa hahahaaaaaaaaaaaaaaa

AKO @ retna said...

hahahahahah amboiii demand hadiah nampak ;p

fatt said...

minyak wangi aku byk lagi dlm plastik tak bukak...tah bila nak menyembur pun tatau..mcm sebulan picit sekali jek..haha

AKO @ retna said...

fatt,
wah jimat la ko hehee....
xpe... xde la ko pening2 nk beli br slalu kan..

Anna Cotton said...

ret...marc jacob nie ada hbag gak tau...rege ribu2 ko

AKO @ retna said...

ana,
erkk tak mampu la ye nk beli henbeg beribu riban... hehe

Ely Hasrul said...

hamboii perfume baru. aku xpandai pakai perfume. bukan ape, mcm xlekat aje kt badan. patu bila ingat sembur.. bila tak ingat tgk2 dh 3thn perfume yg sama ape kes hahahhaa

AKO @ retna said...

ELy,
hehee...
ako suka pakai perfume tapi kena pilih gak.. tak sumer bau idung ako leh terima, silap bau leh sesak kepala hotak ako :p

Oh Oeya said...

uuuiiihh.. ni mau jauh 5 meter dah tau Retna datang hik..
gurau Retna eikk ;)
kan best wangi wangi heheh..