Followers

Monday, October 27, 2008

Bekfes wif BOSS Msjbox

Amboiii pepagi lagi si JUN n Carneyz dah wat TERJAHan kat umah ako.
Ciss!! Seb baek la ako baru je bangun tido, dapat je sms dari derang nak datang umah, zasss ako bangun terus gi mandi. Ishhh saja la tu kan nak TERJAH ako pepagi buta. Kijam weiii!!!! muahahahahaa.....

Phewww seb baek ako sempat mandi n siap2 tau, klu idak mau kowang tgk muka ako yg baru bangun tido itu. Muahahhaha TIDAKKKK, tak sanggup!!!

Bekfes together2 kat Sri gombak..
Tak plan, OK!

Ini roti telor yg ako order sesampai aje kat kedai.
Tapi kitrg dah nak balik baru la dapat.
Sungguh mencabar kewibawaan pewot ako pagi tadi.
Ikutkan hati dah majok dah, igt tak dapat langsung roti tu, seb baek last minit dah angkat montot, alih2 mamak tu "ini roti telur, ada order kan?!"
Aiyakkkkk..... sabar sabar....

Nak tak nak terpaksa la jugak menghabiskan roti tu dulu.
Aniwei, thanks JUN banjer bekfes tadi.
Laaa lenkali bleh banjer lagi.. muahahahhaa...

p/s: jom deeparaya ke umah AzlieJOnet

Nota Jemari: Tak pasal2 kena TERJAH!

2 comments:

cepotet said...

sedap plak nengok roti telur tu kak. nyum.. nyum.. :p

AKO said...

pi la makan erni ;)