Bekfes wif BOSS Msjbox

Amboiii pepagi lagi si JUN n Carneyz dah wat TERJAHan kat umah ako.
Ciss!! Seb baek la ako baru je bangun tido, dapat je sms dari derang nak datang umah, zasss ako bangun terus gi mandi. Ishhh saja la tu kan nak TERJAH ako pepagi buta. Kijam weiii!!!! muahahahahaa.....

Phewww seb baek ako sempat mandi n siap2 tau, klu idak mau kowang tgk muka ako yg baru bangun tido itu. Muahahhaha TIDAKKKK, tak sanggup!!!

Bekfes together2 kat Sri gombak..
Tak plan, OK!

Ini roti telor yg ako order sesampai aje kat kedai.
Tapi kitrg dah nak balik baru la dapat.
Sungguh mencabar kewibawaan pewot ako pagi tadi.
Ikutkan hati dah majok dah, igt tak dapat langsung roti tu, seb baek last minit dah angkat montot, alih2 mamak tu "ini roti telur, ada order kan?!"
Aiyakkkkk..... sabar sabar....

Nak tak nak terpaksa la jugak menghabiskan roti tu dulu.
Aniwei, thanks JUN banjer bekfes tadi.
Laaa lenkali bleh banjer lagi.. muahahahhaa...

p/s: jom deeparaya ke umah AzlieJOnet

Nota Jemari: Tak pasal2 kena TERJAH!
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.