kePENATan

Gara-gara sakan beraya wiken aritu, tambah plak x cukup rehat, maka tak pasal2 semalam ako leh terlena lam kete di parking LRT Sentul. Adusss... mmg dasar penat sesangat. Ngantok tak hengat dunia dah. So, kebetulan mmg skrg ako gi keje naik LRT je. Sampai2 je kat kete, terus terlentok n zzzzzzzzz. Tahu2 jam dah kul 6.30 pm. Erkkk aiyakk.. bapak lama ako leh terlena kat situ. Nampak sangat kepenatan nya tu.

Tapi sbb kelaparan, sempat la jugak ako menyinggah ke pasar malam area Koperasi Polis. Beli barang2 dapur sket. Dah lama x jalan2 kat pasar malam sengsorang. Balik umah, melantak, online kejap n terus boomm...... Sowi la yek, lately ni badan letih2 n takde mood nak berjaga sampai lewat malam. Memang ako keTIDOran sampai ke pagi.

Nota Jemari: penat tapi berbaloi..
Share:

5 comments:

  1. ala siannya... penat sangat la tu...

    ReplyDelete
  2. eh...musykil la..sapa yang amik gambo hang tuh???

    ReplyDelete
  3. shay,
    mmg pun... penat sampai x smepat sampai umah tido..

    zura,
    pstt ko agak sape ek?:p

    ReplyDelete
  4. betullah... misteri nusantara ni... sape ambik gambar ako tu... ada paparazi ke

    ReplyDelete
  5. psttt chime... rehsia... :p jeng jeng misteri kan...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.