Followers

Monday, July 13, 2009

Ada beranikah??!!


PARA WANITA
BERJAGA2 & BERSIAP SEDIA DENGAN SEGALA KMUNGKINAN..

PARA LELAKI
BERJAGA2 GAK SBB KORANG NYER PLAN DAH KANTOI..
HAKHAKHAK...

Nota Jemari: gurlppp!!!!

10 comments:

Nik Nurehan said...

siap dgn harga lagik. :P

AKO said...

hahhah mau try ke ann :p

Mutiara Kasih said...

ops.. sapa punya office buat bisness cam nie .. alamat yer .. kena bom lah esok lusa nie hahhah

AKO said...

sbb ada permintaan tu yg dia berani buat tuh ehehehe :p

Mama Shahmi said...

RM2500 jer?..cheh! Hampeh tul..

CT Delima said...

oiiiittt....x yah lah guna ini segala..tapi bagi yang nak tu faham2 sendiri lah ya hehehe

AKO said...

Mama Shahmi,
ehehehe murah ke mahal ek :p

Kak ct,
hahahaa siap tuk honeymood sekali kak... ater hotel 3h 2m disediakan.. bilik superior tuh ekekekekek :-D

Sis-Lin said...

giloss apa ke ni..siap tayang iklan,ni kalo laki aku tgk baca,mamposss mau cuba2 kang...hahahahahahaha

AKO said...

wakakkak,
sape soh ko tunjuk kat laki ko iklan tu weii... :-D

AKO said...

tapi nanti ako igt nak soh kasawari terai call no tu la..
wakkaakkaka mampos ako kena kutuk dek burung tu kang.. wakkakakaa

laariksssssssssssss