Monday, July 13, 2009

Ada beranikah??!!


PARA WANITA
BERJAGA2 & BERSIAP SEDIA DENGAN SEGALA KMUNGKINAN..

PARA LELAKI
BERJAGA2 GAK SBB KORANG NYER PLAN DAH KANTOI..
HAKHAKHAK...

Nota Jemari: gurlppp!!!!

10 comments:

  1. ops.. sapa punya office buat bisness cam nie .. alamat yer .. kena bom lah esok lusa nie hahhah

    ReplyDelete
  2. sbb ada permintaan tu yg dia berani buat tuh ehehehe :p

    ReplyDelete
  3. RM2500 jer?..cheh! Hampeh tul..

    ReplyDelete
  4. oiiiittt....x yah lah guna ini segala..tapi bagi yang nak tu faham2 sendiri lah ya hehehe

    ReplyDelete
  5. Mama Shahmi,
    ehehehe murah ke mahal ek :p

    Kak ct,
    hahahaa siap tuk honeymood sekali kak... ater hotel 3h 2m disediakan.. bilik superior tuh ekekekekek :-D

    ReplyDelete
  6. giloss apa ke ni..siap tayang iklan,ni kalo laki aku tgk baca,mamposss mau cuba2 kang...hahahahahahaha

    ReplyDelete
  7. wakakkak,
    sape soh ko tunjuk kat laki ko iklan tu weii... :-D

    ReplyDelete
  8. tapi nanti ako igt nak soh kasawari terai call no tu la..
    wakkaakkaka mampos ako kena kutuk dek burung tu kang.. wakkakakaa

    laariksssssssssssss

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.