Takziah!

Tengah syiok layan MELODI tadi, alih2 tibi jadi cam lam gambar tu. Erkk.. aiyo memula tu terkejut gak. Mana tak nya tetiba je siaran hilang.

Pikir punya pikir baru teringat ghopenyer bil ASTRO x bayar lagi. Ermm... alahaaiiii. Bayar lambat sket je terus dah kena potong. Nasib badan laaa.. Tapi bagus gak, lagipun ako jarang bebenor tengok tibi. Paling2 pun ako layan tibi dalam bilik je.

Nak sambung balik ASTRO, kena bayar RM20, betul kan?!

Ha biar la dulu...

Nota Jemari: macam-macam, TAKZIAH la tuk tibi ako tu.

6 comments:

  1. semoga tv ko dicucuri rahmat.. huhu...

    ReplyDelete
  2. emmm..sabor jer lah. k.ct ingat takziah kat sape lah tadi hahahaha

    ReplyDelete
  3. sabo je le aku...mula2 pun ingat apa le tau..hahahahha
    nsb ada tb lain punye arial..hehehe

    ReplyDelete
  4. tu la kan, seb baek ada tb manual hahaha... tp xpuas ko tgk tibi tu lam bilik.. huhu...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com