Poser, dah ganti ke belum?

Bulan ramadhan bakal tiba...
Poser yang lepas kowang dah abesh ganti ke belum?
Ako ada lagi 5 ari... gurlpp!
Aiyo, harus gigih nak kena ganti 5 hari berturut2 nih..
ERkk mampu kah?
Dengan godaan yang banyak, moga2 godaan tu sumer dapat diatasi dengan jayanya.

So, kowang tunggu apa lagi, jom ganti poser cepat!!

Nota Jemari: bila ramadhan tiba, pasti 'ia' pun akan datang jua.. sob sob..

4 comments:

  1. lor belum habis ganti lagi ker..
    naper ko tinggal pose 5 hari tu.. huhu

    aku ingat lagi.. tahun lepas buka pose hari pertama dgn korang kan.. sahur makan lauk apa ler ko masak tu.. he he..

    taun ni nak buka lagi ler kat sana.. leh tak.. ha ha

    ReplyDelete
  2. ko jgn nak ngengada..
    taun ni ako malas nak masak..
    beli je lauk kat luar tuk berbuka..
    tak pun ako buka kat luar je... :p

    ReplyDelete
  3. ermmm aku ada lg 3hr x ganti..khamis ni nak ganti le terus 3hr tu..hehehhee

    ReplyDelete
  4. hehhee ganti ramai2 syiok gak kan :p

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com