Patut laaa mendung...

Laaa.... ako x tahu plak nari adalah "Gerhana Matahari"...
Patut la mendung, sejuk dan damai je arini...
Rugi, melepas nak tgk ghope gerhana itu...
Sangat jeles kat mak budak ni yg beriyer2 berkejar2an ke luar opis... *ako tipu..*

Takpe la mungkin tahun depan.. tahun akan datang adalah rezeki dapat tgk kejadian itu...
Rahmat....

eheh agak2 RAHMAT kat umah dia, ada kena mengena x ngan kejadian ini? laarikkkkkkkkkkkkkk :p

Nota Jemari: smile

6 comments:

  1. RAHMAT kat umah kita..memang selalu diberikan keRAHMATan hehe. Cuaca mendung , sejuk2, damai ni dah macam orang yang empunya diri ni lah. hati tenang jer.. 22hb ni mengingatkan kepada arwah EMAK sob.. sob..

    apa kena mengena lak ni hehehe

    ReplyDelete
  2. aha konpius jap...
    apa kene mengena plak nih??
    erkk.... :p

    ReplyDelete
  3. sdng dengar lagu RAHMAT
    tp apapun.. RAHMAT tuhan sentiasa ada di mana2..

    ReplyDelete
  4. lor...smlm lg dh kuar berita ler..ayooo sini x dpt tgk,hujan ko pg td..

    ReplyDelete
  5. Lin,
    hehehehe ako mana tgk biter skrg ni :p

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com