Followers

Wednesday, July 29, 2009

Aksi 'GHAIRAH' mereka

Salam,
Malas mau citer panjang2...
Kowang layan je aksi-aksi 'GHAIRAH' mereka malam tadi....
perhhhh, syiok!!!


Amboiiii si kecik dua orang tu bukan main suka lagi main.
Mereka mmg terlalu 'GHAIRAH' dan asyik bermain..
Kowang x nak rasa keGHAIRAHan macam mereka ker? :p


Ini result first game.
ermm.... budak-budak lebih 'teruja'..
dan hasilnya, ako gak yg corot.... huhu


Game kedua.... ako masih jua kalah..
Dasar x reti main...
Tapi atlis bole gak masuk lobang, walau kadang tersasar ke longkang jua..

Sekali sekala mau release tensen, sonok gak MAIN ni ek!! bluwekk....

Nota Jemari: asal 'MAIN' sambel ber'GHAIRAH' je kowang dah pk lain... :p

7 comments:

Independent Queen said...

akak tertipu dek tajuk itu..

AKO said...

hehehehe ala bkn sllau :D

Sis-Lin said...

aiyoooo mmg manyak syokk woo 'main' kalo x dpt 'main' itu wooo tarak 'ghairah' lor... hahahahahahha

weii dgn bdk2 pun kalah ker..muahahaha

AKO said...

psttt men apa yg 'ghairah' sgt tu.. erkk ako leh join x? :p

psstt ala lane bdk2 dia tutup longkang weii. konpom la derang leh menang... hhu... xpx nnt satu hari kita lawan eh ;)

Lily said...

ceh.. bikin suspen je title dia..

CT Delima said...

Camana nak main erkkk..sebelum ni pun x pernah main hehehe. agak2 nya kalau k.ct baling bola tu sape yang pegi..bola atau k.ct hahahaha

AKO said...

Lily,
ahahhhha

Kak Ct,
ala x pernah main, sekali main ntah2 terror tau :p