Wednesday, July 29, 2009

Aksi 'GHAIRAH' mereka

Salam,
Malas mau citer panjang2...
Kowang layan je aksi-aksi 'GHAIRAH' mereka malam tadi....
perhhhh, syiok!!!


Amboiiii si kecik dua orang tu bukan main suka lagi main.
Mereka mmg terlalu 'GHAIRAH' dan asyik bermain..
Kowang x nak rasa keGHAIRAHan macam mereka ker? :p


Ini result first game.
ermm.... budak-budak lebih 'teruja'..
dan hasilnya, ako gak yg corot.... huhu


Game kedua.... ako masih jua kalah..
Dasar x reti main...
Tapi atlis bole gak masuk lobang, walau kadang tersasar ke longkang jua..

Sekali sekala mau release tensen, sonok gak MAIN ni ek!! bluwekk....

Nota Jemari: asal 'MAIN' sambel ber'GHAIRAH' je kowang dah pk lain... :p

7 comments:

  1. aiyoooo mmg manyak syokk woo 'main' kalo x dpt 'main' itu wooo tarak 'ghairah' lor... hahahahahahha

    weii dgn bdk2 pun kalah ker..muahahaha

    ReplyDelete
  2. psttt men apa yg 'ghairah' sgt tu.. erkk ako leh join x? :p

    psstt ala lane bdk2 dia tutup longkang weii. konpom la derang leh menang... hhu... xpx nnt satu hari kita lawan eh ;)

    ReplyDelete
  3. ceh.. bikin suspen je title dia..

    ReplyDelete
  4. Camana nak main erkkk..sebelum ni pun x pernah main hehehe. agak2 nya kalau k.ct baling bola tu sape yang pegi..bola atau k.ct hahahaha

    ReplyDelete
  5. Lily,
    ahahhhha

    Kak Ct,
    ala x pernah main, sekali main ntah2 terror tau :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.