Kampung Boy Kopitiam

Laparr!!!
Mereka hanya mau makan yang ringan2 sahaja.
Maka, kami sepakat makan di Sogo aje.

Terletak di dalam Sogo.
Mereka sedang sibuk mengORDER.
erkk ako yang kelaparan atau mereka?
heehehhee....

Kata mau makan yang ringan2 saja.
So, itu aje la yg mereka order.
Ako??
erkk kata lapar kan, maka harus ako mengORDER sesuatu yang 'berat'.

Klu mat gebu, kak ct tgk cawan ni musti suka.
ehehehee.....
Kopi susu, teh susu & charm.
Sangat marbeles teh susu itu.

Kowang nak try?
Sila la ke ground floor Sogo.

Nota Jemari: saket molot tapi makan tatap makan
Share:

5 comments:

  1. amat sedap itu walaupun nampak simple... uish..kena pikir pasal kalori dulu sebelum makan nieh..hahah

    ReplyDelete
  2. erkkkk gulrpp....
    tp klu dah lapar sgt, dah x pk dah kalori2 tu sumer hehehe :p

    ReplyDelete
  3. Jom ler ret..kita melepak kat pak li tu..cawan dia pong sama gak hehehe. kopi dia pun kaw2 gak tau. 1 cawan x cukup you hehehe

    ReplyDelete
  4. ret..aku kalo ikutkan,cawan sebesar tu mmg x cukup tau..hehehe
    kuat mnum dr kuat makan....hahaha

    ReplyDelete
  5. kak Ct,
    bole aje... bila akak sefamili free.... ;) tapi gamak nya kena tgu putih2 betul sihat nih...

    lin,
    aha mmg cinonet je cawan nya..
    ko, konpom 2 3 cawan ehhee

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.