Followers

Monday, July 13, 2009

Kampung Boy Kopitiam

Laparr!!!
Mereka hanya mau makan yang ringan2 sahaja.
Maka, kami sepakat makan di Sogo aje.

Terletak di dalam Sogo.
Mereka sedang sibuk mengORDER.
erkk ako yang kelaparan atau mereka?
heehehhee....

Kata mau makan yang ringan2 saja.
So, itu aje la yg mereka order.
Ako??
erkk kata lapar kan, maka harus ako mengORDER sesuatu yang 'berat'.

Klu mat gebu, kak ct tgk cawan ni musti suka.
ehehehee.....
Kopi susu, teh susu & charm.
Sangat marbeles teh susu itu.

Kowang nak try?
Sila la ke ground floor Sogo.

Nota Jemari: saket molot tapi makan tatap makan

5 comments:

shiemz said...

amat sedap itu walaupun nampak simple... uish..kena pikir pasal kalori dulu sebelum makan nieh..hahah

AKO said...

erkkkk gulrpp....
tp klu dah lapar sgt, dah x pk dah kalori2 tu sumer hehehe :p

CT Delima said...

Jom ler ret..kita melepak kat pak li tu..cawan dia pong sama gak hehehe. kopi dia pun kaw2 gak tau. 1 cawan x cukup you hehehe

Sis-Lin said...

ret..aku kalo ikutkan,cawan sebesar tu mmg x cukup tau..hehehe
kuat mnum dr kuat makan....hahaha

AKO said...

kak Ct,
bole aje... bila akak sefamili free.... ;) tapi gamak nya kena tgu putih2 betul sihat nih...

lin,
aha mmg cinonet je cawan nya..
ko, konpom 2 3 cawan ehhee