Makan di Kg Baru

Tengahari tadi melantak ke Kg Baru.
Memandangkan ako muak mau makan nasi campur, maka ako mengORDER mi goreng dengan harapan ia menambahkan selera makan ako. Tapi sangat kecewa kerna mi goreng itu dimasak seperti memakan kue teow kerang goreng. Ako adalah tidak gemar klu mi itu digoreng secara 'basah'. Ako lebih suka klu dimasak secara goreng 'kering' atau senang cakap 'mamak style'.

WHAT, kerang??? erkk.... yewww... yurkss!!
Oh no!


Ok, lupakan pasal mi itu.
Tengah mereka melantak, di saat2 akhir tup2 terjumpa binatang kecik itu. erkk gurllppp!!! Kowang nampak tak?? Nampak tak weii??? Ulat!!!!

Yurkssssss..... ulat dalam sayur!!

Adusss sian kawan ako. Seb baek dah abes makan. erkk ... Hilang terus selera ako yg sememangnya tgh hilang itu.

Nota Jemari: ulat, bukan khasiat ek?!
Share:

5 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.