Sobenir dari mereka

Hadiah dari shai. Ole-ole dari labuan kata nya.
Tengkiu...
Penat2 je belikan sesuatu untuk kita.
Tapi takpe lenkali bagi je lagi..
hehehehehe
Terselit plak sesuatu dari mama combi.
erkk.... aduss segan nya nak terima.
Pape pun terima kasih la buat mama combi atas cenderahati tanda ingatan itu. Sangat comei...

Nota Jemari: murah rezeki mereka
Share:

4 comments:

  1. huwaaaaa aku x dpt pongggg...nk jgk nk jgk...

    ReplyDelete
  2. amboiii laju nya ko masuk... wakkakaa

    ReplyDelete
  3. an nampak cokelapp laa! kak ret! share bole? kekke

    ReplyDelete
  4. amek la... dapat x ann :pa

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.