, ,

Tahniah, kak reena!

Ini lah tujuan asal ako ke JB minggu ni iaitu menghadiri kenduri kawen seorang teman belajar. Sudah lama kepingin berjumpa ngan kengkawan seangkatan belajar dulu. Nah akhirnya tercapai jua. Memandangkan ako kan bermalam di umah dia, maka ako mengajak dia menemani ako ke kenduri itu. Terima kasih awak.

Sampai2 saja kami melantak dulu.
Kelaparan di situ.

Pengantin pompuan tgh menunggu perantin lelaki tiba.
Sangat comei la itu perantin.
Baju dia sangat menarek biji mata ako.
So sweet.
Tema mereka adalah putih-merah.

Tanda ingatan terima kasih dari perantin.
Ooooo i like!!

Bersama salah sorang teman sewaktu belajar dulu.
Akhirnya bertemu juga kita ye, Amie.

Perantin berarak kuar ke ruang makan.
Tengok pengapit lak yang mcm ober.. muahahaha....
Simple je but still nampak menarek.

Tahniah Kak Reena n hubby!!
Tahun depan leh kita tgk baby awak plak ye.. hehehee

Cup cake.
Sangat cantek.

Memandangkan x dapat nak bergambar ngan perantin di atas pelamin,. maka kami gambar saja la berdua.
Dah dah jom kita balik.
Makan sudah, bergambar pun sudah.
Terima kasih keluarga perantin.

Nota Jemari: lepas ni sape pulak ye?
Share:

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. lepas ni sapa? ermm ko ada bau x? klu ada,dh dkt2 le tuh...hahahahah

    ReplyDelete
  3. pheewiiitttt..
    camtekk..baju kau..!! merah -puteh gituuu...mana beli? heheee..

    ReplyDelete
  4. Lin,
    ako bau apa ek??? bau bacin ker muahahahaa

    Zaza,
    heheheh opis juga beli :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.