Followers

Saturday, July 4, 2009

Tahniah, kak reena!

Ini lah tujuan asal ako ke JB minggu ni iaitu menghadiri kenduri kawen seorang teman belajar. Sudah lama kepingin berjumpa ngan kengkawan seangkatan belajar dulu. Nah akhirnya tercapai jua. Memandangkan ako kan bermalam di umah dia, maka ako mengajak dia menemani ako ke kenduri itu. Terima kasih awak.

Sampai2 saja kami melantak dulu.
Kelaparan di situ.

Pengantin pompuan tgh menunggu perantin lelaki tiba.
Sangat comei la itu perantin.
Baju dia sangat menarek biji mata ako.
So sweet.
Tema mereka adalah putih-merah.

Tanda ingatan terima kasih dari perantin.
Ooooo i like!!

Bersama salah sorang teman sewaktu belajar dulu.
Akhirnya bertemu juga kita ye, Amie.

Perantin berarak kuar ke ruang makan.
Tengok pengapit lak yang mcm ober.. muahahaha....
Simple je but still nampak menarek.

Tahniah Kak Reena n hubby!!
Tahun depan leh kita tgk baby awak plak ye.. hehehee

Cup cake.
Sangat cantek.

Memandangkan x dapat nak bergambar ngan perantin di atas pelamin,. maka kami gambar saja la berdua.
Dah dah jom kita balik.
Makan sudah, bergambar pun sudah.
Terima kasih keluarga perantin.

Nota Jemari: lepas ni sape pulak ye?

4 comments:

AKO said...
This comment has been removed by the author.
Sis-Lin said...

lepas ni sapa? ermm ko ada bau x? klu ada,dh dkt2 le tuh...hahahahah

zaza said...

pheewiiitttt..
camtekk..baju kau..!! merah -puteh gituuu...mana beli? heheee..

AKO said...

Lin,
ako bau apa ek??? bau bacin ker muahahahaa

Zaza,
heheheh opis juga beli :p