Followers

Sunday, July 26, 2009

Takziah!

Tengah syiok layan MELODI tadi, alih2 tibi jadi cam lam gambar tu. Erkk.. aiyo memula tu terkejut gak. Mana tak nya tetiba je siaran hilang.

Pikir punya pikir baru teringat ghopenyer bil ASTRO x bayar lagi. Ermm... alahaaiiii. Bayar lambat sket je terus dah kena potong. Nasib badan laaa.. Tapi bagus gak, lagipun ako jarang bebenor tengok tibi. Paling2 pun ako layan tibi dalam bilik je.

Nak sambung balik ASTRO, kena bayar RM20, betul kan?!

Ha biar la dulu...

Nota Jemari: macam-macam, TAKZIAH la tuk tibi ako tu.

6 comments:

Kasawari said...

semoga tv ko dicucuri rahmat.. huhu...

AKO said...

AMINnnn....

CT Delima said...

emmm..sabor jer lah. k.ct ingat takziah kat sape lah tadi hahahaha

AKO said...

pasrah je la kak oiii :p

Sis-Lin said...

sabo je le aku...mula2 pun ingat apa le tau..hahahahha
nsb ada tb lain punye arial..hehehe

AKO said...

tu la kan, seb baek ada tb manual hahaha... tp xpuas ko tgk tibi tu lam bilik.. huhu...