Takziah!

Tengah syiok layan MELODI tadi, alih2 tibi jadi cam lam gambar tu. Erkk.. aiyo memula tu terkejut gak. Mana tak nya tetiba je siaran hilang.

Pikir punya pikir baru teringat ghopenyer bil ASTRO x bayar lagi. Ermm... alahaaiiii. Bayar lambat sket je terus dah kena potong. Nasib badan laaa.. Tapi bagus gak, lagipun ako jarang bebenor tengok tibi. Paling2 pun ako layan tibi dalam bilik je.

Nak sambung balik ASTRO, kena bayar RM20, betul kan?!

Ha biar la dulu...

Nota Jemari: macam-macam, TAKZIAH la tuk tibi ako tu.
Share:

6 comments:

  1. semoga tv ko dicucuri rahmat.. huhu...

    ReplyDelete
  2. emmm..sabor jer lah. k.ct ingat takziah kat sape lah tadi hahahaha

    ReplyDelete
  3. sabo je le aku...mula2 pun ingat apa le tau..hahahahha
    nsb ada tb lain punye arial..hehehe

    ReplyDelete
  4. tu la kan, seb baek ada tb manual hahaha... tp xpuas ko tgk tibi tu lam bilik.. huhu...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.