Tayar plak buat hal

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Ako balik keje. Naik lrt.
On da way nak sampai umah, ako dah rasa x best.
Dengar sesuatu. Tapi ako x pasti.

Sebab malas nak benti n lihat, maka ako tekad meneruskan pemanduan ako sehingga la sampai ke umah. Dan sampai2 je, ako cecepat periksa sekeliling putih. Melihatkan itu ako rasa cam nak pengsan. Nak meraung kat situ juga!!!

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


Dan ini la padahnya klu memaksa juga si putih berjalan walau dah tahu dia sedang kesaketan.. Alahaiii sian si putih tapi ako rasa kesian lagi kat diri ako.


Nota Jemari: banyak nya dugaan

Share:

5 comments:

  1. sian si putih,eh ret x de ke owang bg signal kete ko tu pancit ek...pelik kan..
    tp tu la owang kata,dugaan le tu kan...adeiiii bln kelahiran lak tu ek..ishh positif positif ok...

    ReplyDelete
  2. lah sian si putih .. sian lagi dekat kak ret .. hehheh kenapa tak der orang bg tau tayar akak tu pancit .. kalau tak semua sibuk nak amek tau .. kannn

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Aulia,

    ermmm nasib nasib nasibbb :(

    ReplyDelete
  5. nasib x mengira siapa.........

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.