Followers

Saturday, July 25, 2009

What a BORING day

Pagi...
Ako dah tercongok depan kedai servis EON.
Pung pang pung pang x pasal2 melayang RM500++... gurlpp!!
Tu baru minor servis.. Ako budget bila wat minor servis, takde la sampai RM200. Tapi nak wat camne dah lama benor ghope nyer si putih tak diservis. Bila dah lama x servis, banyak plak 'luka2' kat badan si putih. So, nak tak nak, kena la juga ganti baru pape yg patut.. Alahaiii.

Tengahari..
Melepak ke umah kak een. Lunch kat sana sekali.
Melepak pun kejap je, pas makan terus balik.
Ater.. takkan ko nak menempek lelama kat umah owang.
Ye ye, mereka pun nak privasi juga.

Petang..
Tengok tibi.
Berbaring2 di atas katil..
Terlelap!
Sedar2 dah jam 6.30 petang. Gurlpp.......... malas nya nak bangun.

Malam..
Lapar!
Malas mau kuar. Sudahnya dail 1300-13-1300 sahaja la.

Makan...
Tengok tibi....
Makan...
Tengok tibi...

what a BORING day!!

Nota Jemari: What a LIFE!?

2 comments:

Sis-Lin said...

ermmm...kita serupa tp berbeza waktu jek..hehehehe

AKO said...

hehhehe kita serupa...
wah teringat lagu headwind..
nnt kita melalak sesama lagu ni arr :p