What a BORING day

Pagi...
Ako dah tercongok depan kedai servis EON.
Pung pang pung pang x pasal2 melayang RM500++... gurlpp!!
Tu baru minor servis.. Ako budget bila wat minor servis, takde la sampai RM200. Tapi nak wat camne dah lama benor ghope nyer si putih tak diservis. Bila dah lama x servis, banyak plak 'luka2' kat badan si putih. So, nak tak nak, kena la juga ganti baru pape yg patut.. Alahaiii.

Tengahari..
Melepak ke umah kak een. Lunch kat sana sekali.
Melepak pun kejap je, pas makan terus balik.
Ater.. takkan ko nak menempek lelama kat umah owang.
Ye ye, mereka pun nak privasi juga.

Petang..
Tengok tibi.
Berbaring2 di atas katil..
Terlelap!
Sedar2 dah jam 6.30 petang. Gurlpp.......... malas nya nak bangun.

Malam..
Lapar!
Malas mau kuar. Sudahnya dail 1300-13-1300 sahaja la.

Makan...
Tengok tibi....
Makan...
Tengok tibi...

what a BORING day!!

Nota Jemari: What a LIFE!?
Share:

2 comments:

  1. ermmm...kita serupa tp berbeza waktu jek..hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehhehe kita serupa...
    wah teringat lagu headwind..
    nnt kita melalak sesama lagu ni arr :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.