Followers

Thursday, September 10, 2009

Alergickah?!!

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Kowang nampak tak tu?? Aduss ekceli dah seminggu ako kena camtu. Memula x rasa pape pun, x rasa gatal. Tapi baru kejap ni, adehh gatal ya amat!!! Tergaruk2 dibuatnya. Seb baek la gatal kat tangan jer. Klu tempat lain, aiyo.....

Erkk agak2 kowang nape tu ek? Alergic ker?? Jap nak pikir apa yang ako makan tadi.. ermm ayam?? Ako alergic dengan AYAM??????!!! Pestime kena penyakit camni nih. Dah 'tua2' ni antibodi pun ada kurengg sket. Tu yang penyakit senang nak masuk lam badan.

Gatalll weii!!!! Klu esok x baek juga, harus la ako jumpa doktor. Alaaahaii x suker nya nak g klinik. Konpom kena makan ubat...

Nota Jemari: x pasal2 ke kena alergic....?!

7 comments:

Air said...

assalamualaikum tuan umah.

huih. berpeta2 tangan tu yer. seminggu dah ke. allergic rxn, akan hilang dlm masa sehari je.

ni macam kena viral infection je. takpun kurap. dua2 pun gatal. kalau risau, sila jumpa dr.

Sis-Lin said...

ala miang berkebun tu..guna sarung tangan lain kali..ke beli traktor cepat2...hehehehe

AKO said...

Air,
ishh bukan kurap arr.. pagi ni dah surut cuma tgl merah2 je..
Sbb cam xde pape tu yg mls nk jumpa doktor..

Lin,
tu la kan.. nk beli traktor x mampu agi ar muahaha

Puteri Amna Balqies said...

hurrmm setahu aqies tu penyakit GEGATA kalo xsilap laa..hurmm same gak cam elergi..aqies slalu kena gatal2 mcm tu..sebab alah ngan makanan laut..kadang2 satu bdn dia nek..sampai kat doktor die injet laa..pastu die kasik ubat gatal dan ubat sapu..

Puteri Amna Balqies said...
This comment has been removed by the author.
Ilyana Kamal said...

ada tersalah makan pa pe kot kak ret. cuba ingat balik makan apa semalam, kelmarin?

allergik secara tiba2 tu tak mustahil.

kita dah masuk umur 28 tiba2 allergik dengan udang. dulu2 takda allergik pun. tapi makan gak udang. geram! he he

shiemz said...

Betetr gi check up la...takut2 elergic... bahaya skrg nie...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin. From: Shiemz sekeluarga