Followers

Friday, September 4, 2009

Berkebun plak daaa....

Adehhhh x pasal2 ako dah terjebak 'berkebun' kat FB....
iskkk ni sape punya kojer laaa ni.....
Tapi best gak ek...
Ye la ye la ako kan baru je lagi berkecimpung lam bidang pertanian nih..
Maka harus la ada keLEMBAPan sket di situ.
Pape pun harus la ako pun nak 'berjaya' mcm kowang2 sumer.

So watch out!!

Nota Jemari: macam-macam laaaa...

6 comments:

YatT'S said...

welcome to da club akak hahahahaha

AKO said...

adehhh parah nih :p

Sis-Lin said...

wakakakah...rasakan ketagihannyeee....

harus aku keje keras ni,ada kang ko kejar rank aku,..hahahaha

AKO said...

ahhahaah ko tunggu, ako mmg nak kejar ko muahahahahah :p

TiNiE said...

beb, aku layan barn buddy jer...

AKO said...

aiyo barn buddy tu apo plak.. adehh feninngg!!