Tuesday, March 2, 2010

Kami bukan ALONG, Kami mahu TOLONG!

Aiyoo... kalu ini macam, saya talak bani minta tolong! Ngeri!

Sebelah restoran cozy tu, kedai kosong. Malas nak citer panjang2, kowang tengok je la gambar. Adehh sape la yang tak berhati pewot sampai wat camtu sekali? Agaknya pewot dia guna utk mende lain. Cuba klu pewot tu isi makanan kat kedai sebelah, bila dah kenyang gerenti akal dia leh pk ngan panjang, kan!!!

eeeyeww... seb baek bukan DARAH. Tapi kan agak2 kowang la ye, asal ek kejadian camtu leh terjadi? Erkk memang keje ALONG ker? Or budak2 nakal jer?

Gurlpp.... taaakooott!

Nota Jemari: jangan hutang sama A.L.O.N.G

4 comments:

  1. saya nampak iklan..saya terklik..boleh ke..yg entry atas tu gerunnye..really??

    ReplyDelete
  2. terima kasih klik iklan ;-)

    tu la gerun kan.. minta dijauhkan

    ReplyDelete
  3. uihkzz... gerun giler... kat mana nin

    ReplyDelete
  4. zura,
    kat area wangsa maju ;-)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.