Kami bukan ALONG, Kami mahu TOLONG!

Aiyoo... kalu ini macam, saya talak bani minta tolong! Ngeri!

Sebelah restoran cozy tu, kedai kosong. Malas nak citer panjang2, kowang tengok je la gambar. Adehh sape la yang tak berhati pewot sampai wat camtu sekali? Agaknya pewot dia guna utk mende lain. Cuba klu pewot tu isi makanan kat kedai sebelah, bila dah kenyang gerenti akal dia leh pk ngan panjang, kan!!!

eeeyeww... seb baek bukan DARAH. Tapi kan agak2 kowang la ye, asal ek kejadian camtu leh terjadi? Erkk memang keje ALONG ker? Or budak2 nakal jer?

Gurlpp.... taaakooott!

Nota Jemari: jangan hutang sama A.L.O.N.G
Share:

4 comments:

  1. saya nampak iklan..saya terklik..boleh ke..yg entry atas tu gerunnye..really??

    ReplyDelete
  2. terima kasih klik iklan ;-)

    tu la gerun kan.. minta dijauhkan

    ReplyDelete
  3. uihkzz... gerun giler... kat mana nin

    ReplyDelete
  4. zura,
    kat area wangsa maju ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.