,

Hukum lukisan inai


Sekadar berkongsi ..

Nota Jemari: sharing is caring
Share:

8 comments:

  1. kita pun suker pakai inai.... ;-)

    ReplyDelete
  2. huhuhu kita tak suka inai, masa kawen tu ingat nak pakai kat kuku je, hahaha kena paksa jugak pakai satu ruas jari :(

    ReplyDelete
  3. eee kita suka tgk inai.. nak2 klu dapat inai yg kaler oren.. bkn yg itam2 tu.. itam2 tu kita pun geli tgk hahaha

    ReplyDelete
  4. Tapi untuk laki berinai tak digalak kan lah hehehehe...

    ReplyDelete
  5. ret... ni ustazah mashitah ke?? aku rasa dia ni pelik la..byk benda haram dia kata boleh..even sanggul arab tu pun dia kata boleh..so hati2 sebelum ko letak kat blog..sbb sebelum ni kita pernah baca yg inai lukisan mcm ni tak boleh kan?? Wallhualam

    ReplyDelete
  6. pakai inai ni sunat kan...sbb tu masa kawen dulu ai pakai inai giler tau...hehhe..ai mmg sukey inai ni

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.