Wednesday, July 7, 2010

Hukum lukisan inai


Sekadar berkongsi ..

Nota Jemari: sharing is caring

8 comments:

  1. kita pun suker pakai inai.... ;-)

    ReplyDelete
  2. huhuhu kita tak suka inai, masa kawen tu ingat nak pakai kat kuku je, hahaha kena paksa jugak pakai satu ruas jari :(

    ReplyDelete
  3. eee kita suka tgk inai.. nak2 klu dapat inai yg kaler oren.. bkn yg itam2 tu.. itam2 tu kita pun geli tgk hahaha

    ReplyDelete
  4. Tapi untuk laki berinai tak digalak kan lah hehehehe...

    ReplyDelete
  5. ret... ni ustazah mashitah ke?? aku rasa dia ni pelik la..byk benda haram dia kata boleh..even sanggul arab tu pun dia kata boleh..so hati2 sebelum ko letak kat blog..sbb sebelum ni kita pernah baca yg inai lukisan mcm ni tak boleh kan?? Wallhualam

    ReplyDelete
  6. pakai inai ni sunat kan...sbb tu masa kawen dulu ai pakai inai giler tau...hehhe..ai mmg sukey inai ni

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.