Followers

Wednesday, July 21, 2010

Lunch time!

Makan!
Makan!
Makan!

Startnya dari sorang saja yang hanya bawa ikan bilis goreng sambal.
Pastu masak nasi putih kat opis.
Yang lelain apa lagi, bila aroma nasi sedang masak terbau-bau di udara, maka memasing pun terus turun ke kupang beli lauk pape yang patut.

Sudahnya, terhidang la bermacam-macam lauk-pauk!
Puas makan!
Puas makan!
Puas melantak!

Memang berselera memasing makan.

Nota Jemari: Murah rezeki mereka.

4 comments:

ch@ said...

menarik tertarik rasa nak tompang makan sama :)

mekchu said...

korang kalo nak wat entry makan2 nih baik habis kan cpt.. sblum bulan puasa.. hahaha... meleleh air liur..

AKO @ retna said...

ch@ & mekcu,
aiyoo konpom lagi seminggu nak poser ni, asek makan-makan je la kat sini..

erkk... ngeri nyaaaa hehe

Anonymous said...

hehehe makn je kjnyer JASM nie..
lg 1 thn gemokla aku gamaknyer..;)

*sri*