Lunch time!

Makan!
Makan!
Makan!

Startnya dari sorang saja yang hanya bawa ikan bilis goreng sambal.
Pastu masak nasi putih kat opis.
Yang lelain apa lagi, bila aroma nasi sedang masak terbau-bau di udara, maka memasing pun terus turun ke kupang beli lauk pape yang patut.

Sudahnya, terhidang la bermacam-macam lauk-pauk!
Puas makan!
Puas makan!
Puas melantak!

Memang berselera memasing makan.

Nota Jemari: Murah rezeki mereka.

4 comments:

  1. menarik tertarik rasa nak tompang makan sama :)

    ReplyDelete
  2. korang kalo nak wat entry makan2 nih baik habis kan cpt.. sblum bulan puasa.. hahaha... meleleh air liur..

    ReplyDelete
  3. ch@ & mekcu,
    aiyoo konpom lagi seminggu nak poser ni, asek makan-makan je la kat sini..

    erkk... ngeri nyaaaa hehe

    ReplyDelete
  4. hehehe makn je kjnyer JASM nie..
    lg 1 thn gemokla aku gamaknyer..;)

    *sri*

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com