,

Lunch time!

Makan!
Makan!
Makan!

Startnya dari sorang saja yang hanya bawa ikan bilis goreng sambal.
Pastu masak nasi putih kat opis.
Yang lelain apa lagi, bila aroma nasi sedang masak terbau-bau di udara, maka memasing pun terus turun ke kupang beli lauk pape yang patut.

Sudahnya, terhidang la bermacam-macam lauk-pauk!
Puas makan!
Puas makan!
Puas melantak!

Memang berselera memasing makan.

Nota Jemari: Murah rezeki mereka.
Share:

4 comments:

  1. menarik tertarik rasa nak tompang makan sama :)

    ReplyDelete
  2. korang kalo nak wat entry makan2 nih baik habis kan cpt.. sblum bulan puasa.. hahaha... meleleh air liur..

    ReplyDelete
  3. ch@ & mekcu,
    aiyoo konpom lagi seminggu nak poser ni, asek makan-makan je la kat sini..

    erkk... ngeri nyaaaa hehe

    ReplyDelete
  4. hehehe makn je kjnyer JASM nie..
    lg 1 thn gemokla aku gamaknyer..;)

    *sri*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.