, ,

REDAH AKU DAN KAU PUNYA !

Jenguk-jenguk...
belek-belek..
ha, SIMPLE!
So tak tunggu terus ajer kasi join dan terhasil la entry nih...

Ekceli ako ni bab-bab kontest memang malas sket nak masuk tapi bila baca entry ni, cara nya pun simple dan senang, terus jer terdetik nak buat. Sangat mudah so layan je arr ye!

Syarat dia soh letak 5 entry yang ko suka baca dari blog dia. So ako pun letak link-link macam yang kowang nampak kat bawah ni..

1. Teksi oh teksi (2)
2. Risiko berblogging
3. Nak bercinta pun berpada laa
4. Cuba perhatikan betul betul ..
5. Benci Bilang Benci

Pastukan dia soh letak link dalam blog sendiri yang ako rasa kowang patut baca ;-)

1. Korea Trip - Nami Island "Winter Sonata"
2. Disneyland Hong Kong
3. Lobang je berair...
4. Malam yang 'GHAIRAH'
5.Selepas tamat Gadis Melayu ..

Ok dah, setel!

Nota Jemari: suka yang simple dan mudah aje..!
Share:

4 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.