,

Dah tiba masa

Semalam dia wat hal.
Tetiba tak leh nak zip.
Adusss.... tersekat-sekat bila zip ditarik.
Plak tu alih-alih melopong je kat certain-certain tempat.
Ermmm nampak gaya dah tiba masa minta ditukar ganti nih.

Dah lama ako pakai wallet ni.
Bertahun dah, jarang nak bertukar ganti.
Ye la kan, klu barang tu masih elok, watpe nak tukar-tukar, ye tak?!
Tapi kali ni memang konpom kena tukar dah ni.
Iskkk tapiiii................

Agak-agak nak tukar ngan apa ek?
Mahal ke murah?
Berjenama or kat pasar malam je?

Awak oo awak,
tolong belikan yang baru satu untuk kita.

Nota Jemari: kena soping la nampak gaya ni, alahaii!
Share:

7 comments:

  1. Kekekeke..kena beli baru tu..apalagi Plaza GM le nampak gayanya..hehehehe

    ReplyDelete
  2. tgk la esok klu rajin gi soping.. :)

    ReplyDelete
  3. Shopping..waaa nak ikuttzzz...kalau guna duit tabung ayam boleh tak?..aku bawak dengan tabung dia sekali...hahaaha..

    ReplyDelete
  4. mat,
    klu dalam tabug tu byk duit, apa salahnya ko hangkut je sumer sekali ahhah

    ReplyDelete
  5. uzur benar dah tu kakRet, zmn kita bujang2 dulu, kita suka cari wallet yg bazar tu, yg longgok2. kekadang guna yg jln TAR je, hihiii. skrg minta mrABi la.

    ReplyDelete
  6. ok la tu ret, alasan yang kukuh untuk beli baru.. alang2 tuko beli ler yang branded.. bio mahei asal bergaye.. heheh.. akak pakai cap avon jer, maklumler orang cemekin.. :).. kalo akak cekaye, musti sudah tangkap coach satu, kehkeh..

    ReplyDelete
  7. cha,
    kak ret suka beli yg mudah lasak...
    klu yg mahal2 ni kena jaga lek lok.. adusss leceh nyaaahahhaa

    kak,
    ala kak kita pun aritu guna Leno punya... hehehe kita suka pakai yg tahan lasak kak... klu yg memahal ni adehh nak kena jaga bebetul... silap ganas sket dah terkoyak la terguris la.. lagi hati terguris hahaha

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.