Followers

Wednesday, December 29, 2010

Dah tiba masa

Semalam dia wat hal.
Tetiba tak leh nak zip.
Adusss.... tersekat-sekat bila zip ditarik.
Plak tu alih-alih melopong je kat certain-certain tempat.
Ermmm nampak gaya dah tiba masa minta ditukar ganti nih.

Dah lama ako pakai wallet ni.
Bertahun dah, jarang nak bertukar ganti.
Ye la kan, klu barang tu masih elok, watpe nak tukar-tukar, ye tak?!
Tapi kali ni memang konpom kena tukar dah ni.
Iskkk tapiiii................

Agak-agak nak tukar ngan apa ek?
Mahal ke murah?
Berjenama or kat pasar malam je?

Awak oo awak,
tolong belikan yang baru satu untuk kita.

Nota Jemari: kena soping la nampak gaya ni, alahaii!

7 comments:

Sis-Lin said...

Kekekeke..kena beli baru tu..apalagi Plaza GM le nampak gayanya..hehehehe

AKO @ retna said...

tgk la esok klu rajin gi soping.. :)

Mat Gebu said...

Shopping..waaa nak ikuttzzz...kalau guna duit tabung ayam boleh tak?..aku bawak dengan tabung dia sekali...hahaaha..

AKO @ retna said...

mat,
klu dalam tabug tu byk duit, apa salahnya ko hangkut je sumer sekali ahhah

ch@ said...

uzur benar dah tu kakRet, zmn kita bujang2 dulu, kita suka cari wallet yg bazar tu, yg longgok2. kekadang guna yg jln TAR je, hihiii. skrg minta mrABi la.

Aanas said...

ok la tu ret, alasan yang kukuh untuk beli baru.. alang2 tuko beli ler yang branded.. bio mahei asal bergaye.. heheh.. akak pakai cap avon jer, maklumler orang cemekin.. :).. kalo akak cekaye, musti sudah tangkap coach satu, kehkeh..

AKO @ retna said...

cha,
kak ret suka beli yg mudah lasak...
klu yg mahal2 ni kena jaga lek lok.. adusss leceh nyaaahahhaa

kak,
ala kak kita pun aritu guna Leno punya... hehehe kita suka pakai yg tahan lasak kak... klu yg memahal ni adehh nak kena jaga bebetul... silap ganas sket dah terkoyak la terguris la.. lagi hati terguris hahaha