Followers

Tuesday, December 28, 2010

I Love Click : My Best Travel Picture Contest!

SIMPLE! SIMPLE!
Maka nya, gue join ya mbak biqque..
hehehee

Kowang pun leh join.
Klik je kat sini k ..

Pilihan gambar: Tahun 2002.
Destinasi percutian: Cameron Highlands.
Kenderaan yang dinaiki: Kancil biru 600cc
Muatan: 5 orang

Kenangan bersama kengkawan opis yang waktu ni sumernya masih bujang lagi.
Dengan berbekalkan kancil 600cc, mendaki bukit cameron di waktu malam, melalui jalan Tapah. Sangat mentragiskan tapi itulah kenangan manis nama nyaaa!!

Pergi dengan tangan kosong.
Pulang dipenuhi bunga-bungaan, sayur-sayuran, dan pelbagai lagi barangan lain.
Dah ala-ala macam naik kereta berhias gitu.
Dah macam ghase khaf lam ya nga berjalan. 
Pape pun, TERbest trip for us.
Sekarang?? Takde makna lagi nak berholiday sowang-sowang. Memasing dah penuh "handbag" kiri kanan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kowang sumer tak nak join ker?
hadiah menarik...


BEST PHOTO WITH BEST DESCRIPTION WINS? 

ONE travel blanket *by Living Cabin
T&C : Open to all entries.

CONSOLATION ENTRY WINS?
ONE travel passport sling pouch *by Bagman
T&C : Open to all entries who put an extra effort to win.


SPECIAL ENTRY WINS?
ONE travel toiletry pouch *by MasKargo
T&C : Applies if total contest participants are equal or more than 30.
One more winner will be selected.

Nota Jemari: Suka suki je pun

2 comments:

Biqque said...

hahahahahaha bab kaf lam ya nga tu lawak laaa! okeh, good luck!

(gile gambar remaja siut!)

AKO @ retna said...

hahah tu arr...

orait waiting for da result!... jeng jeng...