,

I Love Click : My Best Travel Picture Contest!

SIMPLE! SIMPLE!
Maka nya, gue join ya mbak biqque..
hehehee

Kowang pun leh join.
Klik je kat sini k ..

Pilihan gambar: Tahun 2002.
Destinasi percutian: Cameron Highlands.
Kenderaan yang dinaiki: Kancil biru 600cc
Muatan: 5 orang

Kenangan bersama kengkawan opis yang waktu ni sumernya masih bujang lagi.
Dengan berbekalkan kancil 600cc, mendaki bukit cameron di waktu malam, melalui jalan Tapah. Sangat mentragiskan tapi itulah kenangan manis nama nyaaa!!

Pergi dengan tangan kosong.
Pulang dipenuhi bunga-bungaan, sayur-sayuran, dan pelbagai lagi barangan lain.
Dah ala-ala macam naik kereta berhias gitu.
Dah macam ghase khaf lam ya nga berjalan. 
Pape pun, TERbest trip for us.
Sekarang?? Takde makna lagi nak berholiday sowang-sowang. Memasing dah penuh "handbag" kiri kanan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kowang sumer tak nak join ker?
hadiah menarik...


BEST PHOTO WITH BEST DESCRIPTION WINS? 

ONE travel blanket *by Living Cabin
T&C : Open to all entries.

CONSOLATION ENTRY WINS?
ONE travel passport sling pouch *by Bagman
T&C : Open to all entries who put an extra effort to win.


SPECIAL ENTRY WINS?
ONE travel toiletry pouch *by MasKargo
T&C : Applies if total contest participants are equal or more than 30.
One more winner will be selected.

Nota Jemari: Suka suki je pun
Share:

2 comments:

  1. hahahahahaha bab kaf lam ya nga tu lawak laaa! okeh, good luck!

    (gile gambar remaja siut!)

    ReplyDelete
  2. hahah tu arr...

    orait waiting for da result!... jeng jeng...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.