Kawal diri ketika bertengkar

Just nak share ngan kowang apa yang ako baca dalam Mingguan Wanita keluaran 17-23 Disember 2010. Artikel ni macam menarik minat tuk berkongsi ngan kowang-kowang yang dah berkawen la gitu. Klu rasa artikel tu ok, apa salah nya dikongsi bersama kan?! So jom kita baca.







~klik gambar untuk pembesaran artikel~

ps: Banyak lagi cerita-cerita dan info yang meanrik kowang leh baca. Sila lah dapatkan dipasaran dengan segera, di kedai-kedai buku dan yang sewaktu dengan nya!

Nota Jemari: Kadang-kadang kita tak sedar kesilapan sendiri.. 

No comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com