Followers

Wednesday, December 15, 2010

Kawal diri ketika bertengkar

Just nak share ngan kowang apa yang ako baca dalam Mingguan Wanita keluaran 17-23 Disember 2010. Artikel ni macam menarik minat tuk berkongsi ngan kowang-kowang yang dah berkawen la gitu. Klu rasa artikel tu ok, apa salah nya dikongsi bersama kan?! So jom kita baca.







~klik gambar untuk pembesaran artikel~

ps: Banyak lagi cerita-cerita dan info yang meanrik kowang leh baca. Sila lah dapatkan dipasaran dengan segera, di kedai-kedai buku dan yang sewaktu dengan nya!

Nota Jemari: Kadang-kadang kita tak sedar kesilapan sendiri.. 

No comments: