Followers

Wednesday, December 8, 2010

My Lunch

Spicy Bean Curd
RM3.60

Sharkfin Dim Sum
RM3.80

Dah tak tahu nak makan apa.
Bekfes pagi tadi pun hanya makan selai yong tau fu jer.
Lately ni cam lapar tapi bila makanan depan mata terus jadi kenyang.

Memandangkan petang-petang sket nanti ada makan-makan yang 'ringan-ringan', maka lunch ni ako rasa better kita makan pun ringan-ringan je la kan. Sekadar alas perut owang cakap.

Dan menu yang dipilih untuk tengahari ni adalah DIM SUM.
Memang one of my pebret!!
So kengkawan, jemput makan yer.

Bismillahirohmanirohim...

Nota Jemari: murah rezeki...

2 comments:

Biqque said...

adeh, di petang2 dingin camni, sedap nyer la tengok makanan...

AKO @ retna said...

hehehe kena cari makanan ptg2 ni...