Teater: Siti Di Alam Fantasi


Tahu pasal teater yang satu nih???
Rasa nya sebelum ni dah pernah dipentaskan.
Dan ianya kembali lagi. Mungkin atas permintaan ramai la kan.

Teater ni akan berlangsung dari  22 -31 Disember 2010 di Panggung Sari, Istana Budaya
So, pada yang berminat nak layan teater, sila lah cecepat dapatkan tiket ye.
Tiket boleh didapati di kaunter istana budaya sendiri atau boleh beli melalui internet di www.ticket2u.biz.

Coti-coti skolah ni kan, apa lah salahnya bawa anak-anak tu sekali sekala layan teater *wink*
Selamat menonton.

Nota Jemari: Details bole layari facebook di sini.
Share:

9 comments:

  1. waa...ada yea teater ceta ni..lama tak tgk ceta ni..yg ni yg terbaru erk..nice info :)

    ReplyDelete
  2. ret,
    kanak2 boleh masuk ke IB tu? ada syarat umur tak?

    ReplyDelete
  3. tengok teater..
    klu teater kanak-kanak konpom bdk2 leh masuk!

    ReplyDelete
  4. ha jom masuk giveaway i :D

    http://biqque.blogspot.com/2010/12/i-love-giveaway-my-biqqueblogspotcom.html

    ReplyDelete
  5. Is it like Alice in Wonderland?

    btw, visit my blog yea? ;D thxx..
    http://www.snowflakes-88.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. biqque,

    Im done! hehe

    jemsen,
    i guess so :)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.