Thursday, December 9, 2010

Teater: Siti Di Alam Fantasi


Tahu pasal teater yang satu nih???
Rasa nya sebelum ni dah pernah dipentaskan.
Dan ianya kembali lagi. Mungkin atas permintaan ramai la kan.

Teater ni akan berlangsung dari  22 -31 Disember 2010 di Panggung Sari, Istana Budaya
So, pada yang berminat nak layan teater, sila lah cecepat dapatkan tiket ye.
Tiket boleh didapati di kaunter istana budaya sendiri atau boleh beli melalui internet di www.ticket2u.biz.

Coti-coti skolah ni kan, apa lah salahnya bawa anak-anak tu sekali sekala layan teater *wink*
Selamat menonton.

Nota Jemari: Details bole layari facebook di sini.

9 comments:

  1. waa...ada yea teater ceta ni..lama tak tgk ceta ni..yg ni yg terbaru erk..nice info :)

    ReplyDelete
  2. ret,
    kanak2 boleh masuk ke IB tu? ada syarat umur tak?

    ReplyDelete
  3. tengok teater..
    klu teater kanak-kanak konpom bdk2 leh masuk!

    ReplyDelete
  4. ha jom masuk giveaway i :D

    http://biqque.blogspot.com/2010/12/i-love-giveaway-my-biqqueblogspotcom.html

    ReplyDelete
  5. Is it like Alice in Wonderland?

    btw, visit my blog yea? ;D thxx..
    http://www.snowflakes-88.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. biqque,

    Im done! hehe

    jemsen,
    i guess so :)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.