Followers

Thursday, December 9, 2010

Teater: Siti Di Alam Fantasi


Tahu pasal teater yang satu nih???
Rasa nya sebelum ni dah pernah dipentaskan.
Dan ianya kembali lagi. Mungkin atas permintaan ramai la kan.

Teater ni akan berlangsung dari  22 -31 Disember 2010 di Panggung Sari, Istana Budaya
So, pada yang berminat nak layan teater, sila lah cecepat dapatkan tiket ye.
Tiket boleh didapati di kaunter istana budaya sendiri atau boleh beli melalui internet di www.ticket2u.biz.

Coti-coti skolah ni kan, apa lah salahnya bawa anak-anak tu sekali sekala layan teater *wink*
Selamat menonton.

Nota Jemari: Details bole layari facebook di sini.

9 comments:

efa said...

waa...ada yea teater ceta ni..lama tak tgk ceta ni..yg ni yg terbaru erk..nice info :)

AKO @ retna said...

aha yup ni yg latest.. ;-)

Wan Nurdiana said...

ret,
kanak2 boleh masuk ke IB tu? ada syarat umur tak?

AKO @ retna said...

tengok teater..
klu teater kanak-kanak konpom bdk2 leh masuk!

Biqque said...

ha jom masuk giveaway i :D

http://biqque.blogspot.com/2010/12/i-love-giveaway-my-biqqueblogspotcom.html

JΞMS£Ɲ said...

Is it like Alice in Wonderland?

btw, visit my blog yea? ;D thxx..
http://www.snowflakes-88.blogspot.com/

AKO @ retna said...

biqque,

Im done! hehe

jemsen,
i guess so :)

Sis-Lin said...

lalalala....:p

AKO @ retna said...

lalalalalalaalalalalal