,

Bila baby dah pandai POSING

~baru dalam hari tdo dh pandai posing.. iskh.. iskh~

Hai... terbaca kat fb MAMA si ABIN.
Amboii amboi baby yang satu tu.
Kecik-kecik dah pandai posing eh.
Tido pun nak kena ada gaya ker??
iskk.. iskk...

Ha tu la adik si ABIN.
Klu tak silap nama nya AQIM atau nama penuh nya MUSTAQEEM
Eee tak sabar nak jumpa ngan baby lagi.
Cepat weii balik sini.
Tak puas nak gomol-gomol lagi ni.
hahaha...

Nota Jemari: Klu kecik dah posing camtu, bila besar sok...??!!
Share:

4 comments:

  1. besar esok dh macam aunty Nana dia la..heheheh

    ReplyDelete
  2. weii erkk ako tido sopan je kan kan kan haha :p

    ReplyDelete
  3. hahaaa bagus sisLin, kita baru nak cakap benda yg sama. teringat gambar abin melepak dgn laptop kakRet atas katil kalau tak silap. eh? adakan gambar tu? ke blog orang lain eh. hrmmm.

    ReplyDelete
  4. ch@,
    aha betul la tu.. gambar abin depan laptop atas katil.. hahaha

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.