Followers

Monday, April 11, 2011

Bila baby dah pandai POSING

~baru dalam hari tdo dh pandai posing.. iskh.. iskh~

Hai... terbaca kat fb MAMA si ABIN.
Amboii amboi baby yang satu tu.
Kecik-kecik dah pandai posing eh.
Tido pun nak kena ada gaya ker??
iskk.. iskk...

Ha tu la adik si ABIN.
Klu tak silap nama nya AQIM atau nama penuh nya MUSTAQEEM
Eee tak sabar nak jumpa ngan baby lagi.
Cepat weii balik sini.
Tak puas nak gomol-gomol lagi ni.
hahaha...

Nota Jemari: Klu kecik dah posing camtu, bila besar sok...??!!

4 comments:

Sis-Lin said...

besar esok dh macam aunty Nana dia la..heheheh

AKO @ retna said...

weii erkk ako tido sopan je kan kan kan haha :p

ch@ said...

hahaaa bagus sisLin, kita baru nak cakap benda yg sama. teringat gambar abin melepak dgn laptop kakRet atas katil kalau tak silap. eh? adakan gambar tu? ke blog orang lain eh. hrmmm.

AKO @ retna said...

ch@,
aha betul la tu.. gambar abin depan laptop atas katil.. hahaha