Bila baby dah pandai POSING

~baru dalam hari tdo dh pandai posing.. iskh.. iskh~

Hai... terbaca kat fb MAMA si ABIN.
Amboii amboi baby yang satu tu.
Kecik-kecik dah pandai posing eh.
Tido pun nak kena ada gaya ker??
iskk.. iskk...

Ha tu la adik si ABIN.
Klu tak silap nama nya AQIM atau nama penuh nya MUSTAQEEM
Eee tak sabar nak jumpa ngan baby lagi.
Cepat weii balik sini.
Tak puas nak gomol-gomol lagi ni.
hahaha...

Nota Jemari: Klu kecik dah posing camtu, bila besar sok...??!!

4 comments:

  1. besar esok dh macam aunty Nana dia la..heheheh

    ReplyDelete
  2. weii erkk ako tido sopan je kan kan kan haha :p

    ReplyDelete
  3. hahaaa bagus sisLin, kita baru nak cakap benda yg sama. teringat gambar abin melepak dgn laptop kakRet atas katil kalau tak silap. eh? adakan gambar tu? ke blog orang lain eh. hrmmm.

    ReplyDelete
  4. ch@,
    aha betul la tu.. gambar abin depan laptop atas katil.. hahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com