ABIN demam

Sian budak nakal ni, demam plak.
Baru tahu dari mama dia, dia demam panas.
Demam rindu kot.
Apa tak nya, mama dia takde seminggu.
Abin kena tinggal kat umah atok ngan nenek kat Kluang.
Sah la tu demam kena tinggal...

ehehhe... alahaaiii..

Pape pun cepat sembuh eh ABIN.
Nanti balik KL, aunty nana belikan ceklat tuk ABIN.
erkkk eh jap jap ABIN dah leh makan ceklat ke ek?
Muhahhaa, ako men bantai sumbat je pape ke molot dia.
syyyyy kowang jgn kasi tau mak apak dia tau!

Mati kena kerat kang ako!!
laaarikkkksss

p/s: sebab xde gambar dia tgh saket, ako tempek la gambar dia tgh hepi

Nota Jemari: rindu dia, cepat sembuh ye ABIN!
Share:

5 comments:

  1. laa abin pun demam jgk...
    kt uma ni naz demam x baik2 lg ni....risau aku,13hb ni nk percubaan pmr..

    ReplyDelete
  2. adusss minta2 cepat la dia sembuh kan....

    ReplyDelete
  3. Bila dah semua nya demam ni tu yang payah kan..kesian abin..cepat2 sembuh, makan ubat cayang ya... muahhh!

    ReplyDelete
  4. tu laa... hopefully ABIN cepat sembuh.. x sabar nak gomol2 ngan dia lagi huhu

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.