Followers

Friday, July 10, 2009

Lunch date bersama mereka

Semalam ako keLEWATan.
Sumer gara2 si putih.
Bila dah setelkan putih, terus berdesup ako ke opis.
Tapi x sanggup nak bawa smp ke opis maka ako memPARKINGkan saja putih di lrt sentul.

Ako ada lunch date dengan mereka.
Cecepat ako berjalan dari lrt bandaraya menuju ke opis.
Phewww sangat meletihkan.
Peluh memercik kuar dari celah2 ketiak dan celah2 rongga yang lain.
Sangat tensen!

Sampai2 di opis, terus mencari pewangi tapi apakan daya satu pun x de.
Ermm sudahnya ako tempek aje lotion vaseline member sebelah ni. *erkk jgn marah ek*


Ehemm... alo kawan, kot iye pun kasi tunggu ako la baru melantak.
hehehe... sampai nya hati kowang biarkan ku kelaparan. *poyo* muahahaha
Apa la yg derang khusyuk sangat melantak tu kan??


Patut arr...............
Burger sama cantonese noodles...
Slurpp sangat menyelerakan.


Oh ye lupa lak.
Tujuan kami melantak bersama2 adalah sebab ada owang tu mau banjer ako makan sempena besday ako yg lepas. Alhamdulilah murah rezeki dia.

Pssttt ita, pasni ko plak nak banjer ako kan? muahaahhaa
pssttt mya, tengkiu sebab sudi banjer ako semalam....
kenyang... burlpp!!!


Ye ye... tima kasih ye!
Lenkali banjer lagi... opsss laariksssssssssssssss

Nota Jemari: next, sape mau banjer?? lalalala

4 comments:

Sis-Lin said...

aku bru ckp td..ada lg mkn dan mkn dia...huhuhuhuhu

ko ckp kt Mya..bila nak belanjer aku makan lak.hehehe

AKO said...

erkk ye ke?
hehehe biasa laaa hidup untuk makan..

mya oo mya,
lin tanya bila ko nak banjer dia ni :p

akpfapaf said...

oit..patut arr ringan je losyen aku hari ni..ko letak sampai setengah botol ke?? wakakaka

AKO said...

erkkk erkk.... guirlppp ako pakai satu calit je weii..... *nyorok blkg bantal*