Followers

Wednesday, July 1, 2009

Model Tudung


"mana satu nak beli ni kak een?"
"mana yang sesuai ye?"
"nak bagi sape?"
"oo ibu mertua ku".... hehehhe

"ehemm bodek ker?" :p
"mcm x biasa" muahahaha...

Ooo koperasi opis ako ada buat jualan tudung dan baju2 berwarna-warni. Ako adalah juga tertarek dan TERbeli beberapa helai baju. Sudah beberapa hari kami asek berulang alik ke koop semata2 nak tgk baju-baju baru yang dijual kat situ.

Oh ye baju2 tersebut adalah limited edition. Ianya dijual selepas sahaja model2 memperagakan di dalam majalah.*sowi ako lupa lak majalah apa hehee*


Murah ker? ermm bole la.... tapi memandangkan ako idak mempunyai uwang yang cukup, maka ako adalah menggunkan khidmat kredit koperasi atas pembelian sumer baju2 serta tudung2 itu. Oppsssss mereka adalah meminjam kredit atas nama ako. Ye ye ako sedar keMAMPUan ako dalam menyoping, maka sbb itu ako lebih rela menggunakan khidmat kredit. Dan terima kasih koperasi kerna anda impian ku tercapai! muahahahaha.....


Boleh jadi model tak?
hahhaa..... ada lagi kah?? oooo yg lelain adalah kepunyaan dia dan dia.

Sekian.

Nota Jemari: ermm ako soping, ko kisah ker?! Ako hutang pun ko kisah gak ker? lalalaal

6 comments:

*shay* said...

wah... wah... bergaya sakan, stok untuk raya ke kak...?

kabussenja said...

cantik kaler biru tu... sesuai... sayang gambo kecik sgt yek...

Mya said...

tak tak tak... aku tak kisah.. :P

AKO said...

shay,
hahhaa ekceli stok g kenduri tapi dah alang2 bole la 2 in 1 mskkan tuk raya sekali.. :-p

kabussenja,
klik je la kat gmbr tu klu nk view lebih jelas sket ;-)

Mya,
hahahaha ye ye tima kasih..

CT Delima said...

Model..?? tubuh mu yang "sedikit" berisi tu mmg sesuai jadi model hehehe. Tapi best nya dapat beli banyak2 kat situ, ada stok baik lagi x ret, kita punya x der ker huhuhuhuhu

AKO said...

Kak CT,
ermm tubuh berisi sesuai jadi model ke kak :o caittt!!

alamak saiz x sesuai tuk akak yg kecik molek la... :p paling kecik pun saiz 38 kak ehhee