,

Model Tudung


"mana satu nak beli ni kak een?"
"mana yang sesuai ye?"
"nak bagi sape?"
"oo ibu mertua ku".... hehehhe

"ehemm bodek ker?" :p
"mcm x biasa" muahahaha...

Ooo koperasi opis ako ada buat jualan tudung dan baju2 berwarna-warni. Ako adalah juga tertarek dan TERbeli beberapa helai baju. Sudah beberapa hari kami asek berulang alik ke koop semata2 nak tgk baju-baju baru yang dijual kat situ.

Oh ye baju2 tersebut adalah limited edition. Ianya dijual selepas sahaja model2 memperagakan di dalam majalah.*sowi ako lupa lak majalah apa hehee*


Murah ker? ermm bole la.... tapi memandangkan ako idak mempunyai uwang yang cukup, maka ako adalah menggunkan khidmat kredit koperasi atas pembelian sumer baju2 serta tudung2 itu. Oppsssss mereka adalah meminjam kredit atas nama ako. Ye ye ako sedar keMAMPUan ako dalam menyoping, maka sbb itu ako lebih rela menggunakan khidmat kredit. Dan terima kasih koperasi kerna anda impian ku tercapai! muahahahaha.....


Boleh jadi model tak?
hahhaa..... ada lagi kah?? oooo yg lelain adalah kepunyaan dia dan dia.

Sekian.

Nota Jemari: ermm ako soping, ko kisah ker?! Ako hutang pun ko kisah gak ker? lalalaal
Share:

6 comments:

  1. wah... wah... bergaya sakan, stok untuk raya ke kak...?

    ReplyDelete
  2. cantik kaler biru tu... sesuai... sayang gambo kecik sgt yek...

    ReplyDelete
  3. tak tak tak... aku tak kisah.. :P

    ReplyDelete
  4. shay,
    hahhaa ekceli stok g kenduri tapi dah alang2 bole la 2 in 1 mskkan tuk raya sekali.. :-p

    kabussenja,
    klik je la kat gmbr tu klu nk view lebih jelas sket ;-)

    Mya,
    hahahaha ye ye tima kasih..

    ReplyDelete
  5. Model..?? tubuh mu yang "sedikit" berisi tu mmg sesuai jadi model hehehe. Tapi best nya dapat beli banyak2 kat situ, ada stok baik lagi x ret, kita punya x der ker huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Kak CT,
    ermm tubuh berisi sesuai jadi model ke kak :o caittt!!

    alamak saiz x sesuai tuk akak yg kecik molek la... :p paling kecik pun saiz 38 kak ehhee

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.