Followers

Monday, July 13, 2009

Terdampar sepi

Dua hari dok umah.
Dua hari x merayap.
Dua hari jugak si putih x menjerit.
dan dek sebab dua hari yang sunyi sepi tu la pagi ni si putih wat hal lagi.

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Ako majuk!
dan ako biarkan si putih terdampar kesepian di situ..

Urghh..... tambah satu lagi penyakit, "saket HATI".

Dek x tahan merenung putih yg lesu x bernyawa, ako gagahkan juga diri ke opis dengan menaiki teksi. Erkk........ sudah lama tak naik teksi maka ako rasa sedikit ragu2 dan cuak. Ditambah pak drebar yang asek mau berbicara itu dan ini. Adusss.... layan kan aje walhal mmg takde mood pun dah time tu.

Nota Jemari: asal la ko wat hal taim2 tgh bulan ni..??!!

5 comments:

CT Delima said...

Rasa nya bulan JULY ni bulan dugaan kot hehehe

Sis-Lin said...

ermm patut le majuk? ko x de stat kan enjin dia, dok sepi sejuk je dia,tp x de owang pelok..hahahahahaha
lain kali bwk2 stat enjin tu bg panas...hehehe

AKO said...

Kak ct,
betul tu kak... :(

Lin,
adehh ako x koser nak belai2 weii... diri ako pun x terbelai nih.. ekekekek :p

Mutiara Kasih said...

kak ret kena belai - belai .. sikit si putih kak ret tu .. baru dia tak meragam tau ..

AKO said...

Lia,
adehhh pasni mmg kena belai2 slalu la ek...