Wednesday, July 8, 2009

Thank you, JADE!

Arini kami makan FREE.
Ada seseorang dengan bebesar hati ingin memblanjer kami sumer.
Kami makan di Lanai Kijang.


Ini hanya sebahagian dari kami.
Mampos la ako nak tempek sowang2 punya muka kat sini.
Tapi mereka yg berdua itu sudah slalu sangat muka nya ako tempek kat sini. Ako rasa kowang pun musti dah kenal mereka itu.


Tadaaa.. yang baju biru itu lah tuan punya diri yang sudi memblanjer kami.
Oooo beliau adalah merangkap MANAGER ako.


Ok ni ako mau kasi promote sket makanan 'promosi' untuk minggu ini.
Gambar kiri sekali: Cantonese Noodles
Gambar kanan: Baked Fish with mango salsa sauce

Ako melantak baked fish itu. Ermm portion sangat2 sedikit. Sangat sesuai untuk mereka yg mau makan dalam kuantiti sikit dan tgh berdiet. Sedap kah? Bagi tekak ako sangat2 sedap!!


Ini sebahagian dari minuman kami.
Ako try "banana smooth"..
Pergh sangat lazat, lemak berkrim....
Sedap, pisang dicampur dengan aiskrim vanilla. Nyummyyyy!!!


Bergambar sebelum pulang.
Kami bekerja dalam satu section.

Gud luck tuk manager ako!!!

a Jemaripat bos baru lagi.. alahaiii

7 comments:

  1. aku rasa lps ni ko dpt boss yg x kuat makan elok kan..hehehehe

    ReplyDelete
  2. hahhaha xde makne nyer... org2 kat opis ako mmg kuat makan

    ReplyDelete
  3. org ofis?? termasuk le ko tu..muahahahahaha

    ReplyDelete
  4. erkk gurlpp aha ek... adehhhh :p

    ReplyDelete
  5. ehh..ya ker ko tengah berdiet ni ret?? ker k.ct salah baca hahahaha

    ReplyDelete
  6. Wah..nampak sedap ar... nyum3x.. :D

    ReplyDelete
  7. kak ct,
    erkkk saya ckp tgh diet ek.. alamakk... lupa arr :-D

    shiemz,
    aha sedap nyum22 hehee

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.