,

Kepala hotak serabut!!

Penat!
Penat!
Penat!

Sampai umah je dah jam 10 malam...
Memang tak tgk tibi dah, pas mandi terus jer beradu dalam bilik.
Tapi yang buat kepala hotak ni penat bila, badan dah letih mata pula tak mahu pejam.
Adusss... so tetiap malam terpaksa la bergolek2 dulu atas katil..
Jerit-jerit nak hilang tension sebab tak leh lelap..
Eksesais lompat-lompat dulu...
Buka 'little red', main game solitaire....

Ntah slalu jap berapa, yang pasti tidoran ako mmg x nyenyak..
Hanya mampu terlelap dalam beberapa jam.
Selebihnya pasti tido ako akan terganggu..
Terjaga la tengah malam..
Dan yang paling pasti sesangat, esok pagi nya ako akan keletihan mahu bangun pagi.

Ngantuk!!
Penat!
Letih!
dan paaalinggggg pasti MALAS!!

Nota Jemari: masa ni la rasa nya kita nak bermanja-manja kan badan... alaahaaii
Share:

4 comments:

  1. hihi.. boleh bayangkan sure letih badan kalau hari2 mcm tu.. boleh jatuh sakit, so hati2.. kalau dapat cari masa napping siang hari pun okay..

    ReplyDelete
  2. Aanas,
    yup mmg penat dan penat dan penat!!! Sampai ilang mood terus..

    Tu arr igt klu ada ms mmg nak cr ms utk membuta je kat opis nih..

    ReplyDelete
  3. kena spend satu hari pergi SPA kakRet, tenangkan badan, kasi urut².

    baru bdn rasa refresh. hehe.

    ReplyDelete
  4. eee klu la berkesempatan dan berkemampuan, mmg dah lama pegi spa... huhu..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.