Followers

Friday, July 23, 2010

Kepala hotak serabut!!

Penat!
Penat!
Penat!

Sampai umah je dah jam 10 malam...
Memang tak tgk tibi dah, pas mandi terus jer beradu dalam bilik.
Tapi yang buat kepala hotak ni penat bila, badan dah letih mata pula tak mahu pejam.
Adusss... so tetiap malam terpaksa la bergolek2 dulu atas katil..
Jerit-jerit nak hilang tension sebab tak leh lelap..
Eksesais lompat-lompat dulu...
Buka 'little red', main game solitaire....

Ntah slalu jap berapa, yang pasti tidoran ako mmg x nyenyak..
Hanya mampu terlelap dalam beberapa jam.
Selebihnya pasti tido ako akan terganggu..
Terjaga la tengah malam..
Dan yang paling pasti sesangat, esok pagi nya ako akan keletihan mahu bangun pagi.

Ngantuk!!
Penat!
Letih!
dan paaalinggggg pasti MALAS!!

Nota Jemari: masa ni la rasa nya kita nak bermanja-manja kan badan... alaahaaii

4 comments:

Aanas said...

hihi.. boleh bayangkan sure letih badan kalau hari2 mcm tu.. boleh jatuh sakit, so hati2.. kalau dapat cari masa napping siang hari pun okay..

AKO @ retna said...

Aanas,
yup mmg penat dan penat dan penat!!! Sampai ilang mood terus..

Tu arr igt klu ada ms mmg nak cr ms utk membuta je kat opis nih..

ch@ said...

kena spend satu hari pergi SPA kakRet, tenangkan badan, kasi urut².

baru bdn rasa refresh. hehe.

AKO @ retna said...

eee klu la berkesempatan dan berkemampuan, mmg dah lama pegi spa... huhu..