, ,

Tak bau SYURGA kalau ciom KETIAK?!! Betul kah?

Entry ni memang ako COPY n PASTE dengan kebenaran kawan nan satu itu.
Mereka berteka-teki di petang hari.

Budak opis: Enn kalau ko cium ketiak laki ko...nanti ko tak cium bau syurga tau...
Kawan itu: Isshh kenapa pulak...aku tak tau pun.........

Nak tau tak apa jawapan dia?


???????????????????????????????
??????????????????????????????
?????????????????????????????
????????????????????????????
???????????????????????????
??????????????????????????
?????????????????????????
????????????????????????
??????????????????????
?????????????????????
????????????????????
???????????????????
??????????????????
?????????????????
????????????????
???????????????
??????????????
?????????????
????????????
???????????
??????????
?????????
????????
???????
??????
?????
????
???
??
?
???????????????????????????????
??????????????????????????????
?????????????????????????????
????????????????????????????
???????????????????????????
??????????????????????????
?????????????????????????
????????????????????????
??????????????????????
?????????????????????
????????????????????
???????????????????
??????????????????
?????????????????
????????????????
???????????????
??????????????
?????????????
????????????
???????????
??????????
?????????
????????
???????
??????
?????
????
???
??
?
???????????????????????????????
??????????????????????????????
?????????????????????????????
????????????????????????????
???????????????????????????
??????????????????????????
?????????????????????????
????????????????????????
??????????????????????
?????????????????????
????????????????????
???????????????????
??????????????????
?????????????????
????????????????
???????????????
??????????????
?????????????
????????????
???????????
??????????
?????????
????????
???????
??????
?????
????
???
??
?
???????????????????????????????
??????????????????????????????
?????????????????????????????
????????????????????????????
???????????????????????????
??????????????????????????
?????????????????????????
????????????????????????
??????????????????????
?????????????????????
????????????????????
???????????????????
??????????????????
?????????????????
????????????????
???????????????
??????????????
?????????????
????????????
???????????
??????????
?????????
????????
???????
??????
?????
????
???
??
?


Budak opis: Memangla..ko tak bau syurga.......sebab..ko BAU KETIAK!!!......
Kawan itu: %^$&^$*^$%^$%^#$&^$&^

Ish... sian dia, tak pasal-pasal dapat teka-teki yang mengena sendiri.. ehehe.. Pape pun erkk psstt kawan memang ciOm ker ketiak laki dia ek?? erkk gurlpp....

Nota Jemari: Sanggup ke nak ciOm ek?? gurlpp...
Share:

14 comments:

  1. haaa...sanggup ke tak? itu la yg buat rindu²an bila kejauhan tau :) kawen nanti tau laaa :p

    ReplyDelete
  2. ala,, ni yg gerun nak tawen, kena bau2 plak nih isskk...

    ReplyDelete
  3. hak3..betul3.sokong ch@.haha.yang bucuk tu la yg rindu.kekekekeke

    ReplyDelete
  4. muahahahaa gilos, ok. mencik

    ReplyDelete
  5. farhana,
    erkk ye ker?? adoiiyaii

    vagg,
    alaaa mencikk2 lak dia :p

    ReplyDelete
  6. hahahaha suami saya memang suka cium ketiak...opppssss

    ReplyDelete
  7. hahaha harusla kang rindu lebihh...mestiii

    ReplyDelete
  8. wanie,
    erkk klu bau tang lan x leh ek? :p

    kak een,
    erkk wah taruk perfume sebotol ek hehe ;p

    ReplyDelete
  9. hahah...retna,masa baca tajuk tu...dok ingt2 gak...ye ke?hihihi....lawak tol...hhahha...x cium lg arr....

    ReplyDelete
  10. mummy,
    hahhaa pssttt kengkawan yg dah kawen sumer dah ciom,, aikk takkan mummy lom agi.. bluwekk :p

    ReplyDelete
  11. sedap dicium kalo lepas blk keje.. opss.... tak baik tau permainkan perasaan kitowang.. kim salam ngan opismate tu

    ReplyDelete
  12. mekchu,
    hahaha dia saja tau buat lawak petang jumaat aritu.. iskk..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.