Followers

Monday, November 15, 2010

Pompuan rambut pendek, lelaki rambut panjang?!

Kenapa ye pompuan tak boleh rambut pendek macam boyish cut tapi si lelaki dok sibuk bela rambut panjang macam ella????

Moskel! Moskel!

ps: Klu derang geli tgk pompuan macam lelaki, ako lagi geli tengok rambut derang yang menghurai macam antu tu.. Atlist pompuan rambut pendek nampak kemas jer berbanding laki serabai tak tentu hala.

Derang bole buat, nape kita pompuan tak bole????!! Kenapa? Kenapa? Jawab pelisss....

Nota Jemari: Ini tidak ADIL!!

6 comments:

Biqque said...

i suka laki rambut panjang...macam johny depp tu :D

aaaaaaaaaaaaaaa nape dia tanak kawin ngan iiiiiiiiiiiiiiii!

kihkih!

AKO @ retna said...

then klu johny depp potong rambut, dah x suka la ek :p

eehehehe...

mekchu said...

setuju.. mekchu pun geli mat mat mat tgk lelaki rmbut pjg.. kalo yg streten tuh lagik geli.. hahahaha..

AKO @ retna said...

mekcu,
ehehhe ... takde la kdg2 femfuan pun tingin nk rambut pendek tapi nnt slalu dipandang serong .. abes, klu laki rambut panjang, kan main suka plak kan..

shay said...

boleh je kalau pompuan nak berambut pendek, tapi jangan sampai menyerupai lelaki, tu kan haram...

AKO @ retna said...

then laki berambut pnjg pompuan tak haram ke?